שאלה:
אם נאנס/שכח ולא התפלל שחרית ומוסף בחול המועד והגיע זמן מנחה. יתפלל מנחה, אחרי זה תשלומין של שחרית ואז מוסף?
יש הבדל בין אשכנזים לספרדים בזה?
תשובה:
לדעת הכף החיים סי' קח עושים כדבריך, ואילו לדעת המצשנה ברורה שם ס,ק טז, קודם מוסף ואחר כך תשלומי שחרית.
חג שמח.
אז כתבתי נכון לגבי סדר התפילות במצב שנוצר?
תראה מה שהוספתי בתשובה עכשיו.
בדעת המשנה ברורה שהבאתם:
הכוונה שמתפלל לפני הכל, לפני מוסף?
מחלוקת כף החיים והמשנה ברורה לא קשורה להבדל בין אשכנזים לספרדים למעשה?
מנחה ודאי תחילה. אינני יודע אם מנהג הספרדים כמו הכף החיים, אבל סביר שכן.
אני חושב שיש אומרים שמנחה קודמת למוסף, זה רק אם הגיע זמן מנחה קטנה (בשולחן ערוך ודאי לא משמע כך).
אדרבה תציין לנו מקורות ונשמח בדבריך.
השאר תגובה