לתרומות לחץ כאן

זוג טרי שחווה קשיים גדולים

שאלה:

שלום רב,
השאלה שלי לא הלכתית אלא יותר התייעצות, אשמח מאוד לקבל הכוונה איך לפעול.
גיסתי התחתנה לפני כחודש, עם בחור מבית בו ההורים לא חיים ביחד כבר שנים.
החיים שלהם החלו ברגל שמאל בגלל חילוקי דעות בעניין השבת שבע ברכות – הורי הכלה רצו מקום אחד והורי החתן רצו מקום אחר. הורי הכלה הרגישו שנלקח מהם החלק שלהם בחתונה ולא הסכימו להגיע כלל לשבת זו. בעקבות זאת הם צברו טינה רבה על הבחור והמשפחה שלו.
כנראה שהבחורה מרגישה את הרגשות השליליים שההורים מפגינים נגד הבחור כל הזמן, וזה גרם לה לדחייה רבה ממנו. הבחור שהגיע ממקום של חוסר רב בילדותו וכנראה זקוק לחום ובית אהוב נהיה אובססיבי כלפיה. הוא כל הזמן מחבק אותה, מבקש ממנה שתכין לו אוכל כל היום. הבחורה טוענת שהוא אפילו אונס אותה כל לילה ולא נותן לה לישון, רוצה אותה ערה איתו… הוא גם אמר לה שכרגע הוא לא רוצה ילדים, אלא קודם קצת לבנות את הקשר ורק אח"כ אפשר לחשוב על זה.
הבחורה כרגע חזרה אל הוריה ולא מעוניינת לשוב אל הבחור בשום פנים ואופן. יש לציין שאמא של הבחורה ממרידה אותה נגדו כל הזמן ומעודדת אותה להתגרש בכל מחיר (כנראה שזה מגיע ממקום של רחמים על ביתה הסובלת).
לא שמענו את הצד שלו עדיין כך שלא יודעים איך הוא רואה את הדברים. הם לא יודעים אל מי לפנות ועם מי להתייעץ אז אשמח אם תתנו לנו כיוון.
תודה רבה וחג שמח!

תשובה:

שלום וברכה

קראתי בצער את השאלה, מהכמה שורות שכתבת אני מבין שמדובר בבעיה שמצריכה טיפול עומק, ולכן הייתי מציע לפנות לייעוץ נישואין תורני מקצועי. מה שיש לעבוד קשה על הבחורה זה שתרצה בכך, להסביר לה שלפרק נישואין זה דבר בעל השלכות רבות, גם רוחניות וגם לגבי העתיד שלה, ולכן, חובה למצות את כל מה שניתן כדי לראות מה ניתן לעשות בענין.

אני סבור שיש כאן רקע לנישואין מאושרים וחייבים למצות את האפשרות הזו על ידי טיפול מקצועי, או לפחות חוות דעת מקצועית.

בשורות טובות וחג שמח.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. תודה רבה!! הבחורה קיבלה את המלצת הרב וחזרה אל ביתה (למרות שלא היה נראה שיש סיכוי לזה!!!) והם מנסים עכשיו לעבוד על הזוגיות שלהם.. האם זה יצליח? לאלוקים פתרונים, ובעז"ה כן. אבל בכל מקרה לפחות הם מנסים להבין ולבוא אחד לקראת השני! יישר כוח על כל הסיוע כאן באתר!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל