לתרומות לחץ כאן

אוצר החכמה – מתנה

שאלה:

שלום לרבנים החשובים.
אוצר החכמה פירסמו בזה הלשון:
"שלושה אנשים יכולים לזכות בתכנת 'אוצר החכמה' חינם אין כסף!

מתוך מחויבות עמוקה לקהילה ודאגה כנה לשלום הציבור, החלטנו לתרום ולערוך הגרלה על שלוש תוכנות 'אוצר החכמה' בגירסה החדשה ביותר, למי שיקבל את שני חיסוני הקורונה. הזכות להשתתף בהגרלה תקפה למי שמתחסן (חיסון ראשון) מתאריך ו' אדר 18/2/21 והלאה.
לאחר שהתחסנתם פעמיים , שילחו לנו למייל [email protected] את אישור ההתחסנות ותצלום תעודת זהות והצטרפו להגרלה שתתקיים בעז"ה ביום שני כ"ג ניסן 5/4/21 במשרדנו בירושלים.
עצה לאלו שהתחסנו לפני 18/2/21 ומאוכזבים מהחמצת ההזדמנות.אנו מציעים לשכנע קרוב/חבר/מכר שאינו מעונין ב'אוצר החכמה' שיתחסן, אתם תדאגו לשלוח את טפסיו אלינו, ואם שמו יעלה בגורל אתם תזכו בתכנה.
הזדרזו! מועד ההגרלה הולך וקרב ותהליך הוצאת אישור מתחסן לוקח כחודש!
בתקווה לבשורות טובות, הנהלת 'אוצר החכמה' ירושלים."

השאלה שלי היא כזאת, אדם שהתחסן (בתאריכים המתאימים למבצע) אבל בכלל לא ידע על המבצע לפני, והתחסן כי צריך להתחסן וכו'. ולא בעיקבות ולא בדירבון המבצע. יכול להשתתף?
ב. אדם ששמע על מישהו שהתחסן (שוב בלי קשר לאוצר חכמה) האם יכול לבקש ממנו את הפרטים שלו ולשלוח להם, בשמו, או שהמתחסן עצמו ישלח ויתן את הפרס אם יזכה למבקש?

תשובה:

שלום וברכה,

אדם שהתחסן ולא ידע מהמבצע מותר לו להשתתף בהגרלה. אין תנאי שמתנה שצריך לקרוא את המודעה לפני החיסון.

אם יש לו חבר שמתחסן אחרי התאריך יכול החבר להשתתף בהגרלה, ולכן גם יכול לתת את הפרס לחבר, או לרשום את הפרטים של החבר – מותר לו להעביר זכותו לאחר.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל