שאלה:
ידוע שהחזו"א החמיר בבני ברק לקרוא מספק גם בט"ו בגלל החיבור ליפו. וכך ידוע לי שנוהג הגר"ח קנייבסקי. ראיתי טענות [בשם הגר"ש דבילצקי] שכיום המצב שגם החזו"א יודה כי יש הפסקה ע"י נתיבי איילון.
האם באמת ברור במציאות שכיום גם החזו"א היה אוחז שאין ספק. או הפוך יתכן שהיום יש חיבור ממש. או שיש מחלוקת האם החזו"א יודה היום או לא…
תשובה:
שלום וברכה
ראיתי בס' פסקי הלכות של הר' יאיר ינאי שהביא בשם הגר"ח קניבסקי הגר"נ קרליץ והגר"ש דבליצקי, שגם לאחר נתיבי איילון עדיין יש לקרוא לדעת החזון איש בלי ברכה ביום ט"ו.
פורים שמח.