לתרומות לחץ כאן

חיסון קורונה – טענות הרב אשרוב

שאלה:

בס"ד
שלום וברכה

לגבי החיסון עיינתי קצת בשאלות ובתשובות באתר.
ונשמח אם כבוד הרב יכול לעשות סדר . בקישור הזה יש הסבר של הרב יובל הכהן אשרוב ובו הוא מסביר אחת לאחת את כל בעיות החיסון ומדוע יש התנגדות לחיסון הקרונה לא שלו בלבד אלא של עוד רופאים כנגד [בתשובות באתר לשואלים לא הזכרו טענתיו ולא נסתרו]
זה מפורסם וידוע לכולם ועדיין לא נענה תשובה הלכתית אחת לאחת לכל טענותיו לסתור אותם..
ועד כמה שאני יודע גם לגבי כיפור אם רופא אחד טוען לסכנת חיים והשני טוען שאין סכנה …לא מסתכניים וכן חוששים לדעת הרופא השני ..
.נשמח לתשובות למול הטענות של הרב אשארוב והרופאים הטוענים כמהו .
הקישור המצורף .
https://www.youtube.com/watch?v=U6eBHu3QtyM
בכוונה מצורף קישור לשמיעה ישירה מפיו של הרב ולא העליתי בכתב כדי שלא יסולפו דברים וישמע ישר מפיו

תודה רבה

תשובה:

שלום וברכה

למעשה הקישור ששלחת אינו לטענותיו של הרב אשרוב אלא לשיחה שמסר על בין אדם לחברו בעקבות הבליץ כנגדו. עכ"פ אכתוב את הדברים, וחשוב שהעלית את זה:

ראשית, עוד לפני שנתחיל לדון בגוף טענותיו, חשוב לדעת מה נקודת המוצא שלו, משום שמי שמכיר יותר לעומק יודע, שאת כל הטענות שאמר גם הוא היה מפריך ללא קושי, הוא לא מאמין בחיסונים ומתנגד להם, כפי שהוא מתנגד לאנטיביוטיקה, ואפילו לטיפולים קונבנציונלים לריפוי סרטן או כל חולי אחר, וכפי שהוא מתנגד לכל חיסון אחר שקיים וניתן שגרתי לכל ילד! כל מה שטען היה כדי לסבר את אוזני האנשים שלא הולכים בשיטתו בשיגרה, וכאן הוא מצא מקום להתגדר בעצם להביע את הצורך בשיטתו על ידי הפחדות מהחיסון. ואסביר:

הרב יובל אשרוב הוא מקים ומייסד מכון אילימה, שהרעיון שלו הוא שאין כל צורך בתרופות ובחיסונים, כל מחלה באה לאדם בגלל לחץ, תזונה לא נכונה, שינה לא טובה ועוד ועוד, והדרך לרפא כל מחלה היא על ידי הגוף עצמו, בהכוונה נכונה לכל הדברים הטובים הנ"ל. מכאן הוא בא ולשם הוא שב, כל שאר דבריו היו רק כדי לצאת החוצה למי שאינו מכיר את רעיונו המרכזי או לא מאמין בו.

וכאן יש שתי נקודות שאתה צריך לבחון את עצמך עוד לפני כל הדיון בדבריו עצמם:

1. האם אתה מאמין במה שהוא אומר? האם אכן כך, כל עולם הרפואה בזמנינו הוא פשע, רעלים ונזקים בלתי הפיכים לגוף, והכל היה טוב בלעדיו? אם אתה מאמין בכך, בקשה, אבל זה לא קשור לחיסון כנגד קורונה… אני רואה עולם רפואה מתפתח שמיגר עשרות אלפי מחלות קשות, אני יודע שתוחלת החיים ואיכותם רק עולה משנה לשנה בעזרת הרפואה הקונבנציונלית, ויחד עם זה אני יודע שאין כל אישוש מדעי מוסמך ששיטותיו של הרב אשרוב ממגרות מחלות. שום מחקר מקצועי מקיף כגון זה שנעשה בכל תרופה וחסיון, לא הצליח להוכיח שיטות אלו…

2. וכאן החטא הגדול לפי דעתי… הרי גם הרב אשרוב לא טוען שמחלה מתרפאת לבד, וגם הוא מודה שהקורונה תגבה מאיתנו חיים רבים אם "לא נלמד את שיטותיו ונפעל על פיהן וכך נרפא את הגוף", אז כל עוד אנשים לא עןשים את הוראותיו ולא מכירים אותן, מנין האחריות להפחיד אותם מהחיסונים? הרי גם לשיטתו בשבילם המחלה מסוכנת מאוד וגובה חיים לאין ערוך מנזקם הבלתי ידוע של החיסונים?! רק הטינה והריחוק שהוא חש באופן טבעי ומושרש מכל מוצר רפואי תעשייתי הביא לדבריו הלא נכונים ולא ראויים.

עכשיו לעצם דבריו:

כל מה שאמר לא מחזיק מים… העדויות על בעלי חיים שהתפגרו חודשים מספר אחרי החיון אינם מהחיסון נגד קורונה!! זה היה לפני עשר שנים בתחילת הנסיונות לחיסון נד הסארס שהוא אכן ממשפחת הקורונה, הנסיונות הראשונים כשלו והתבררו כלא טובים ובעקבות זאת נעשו נסיונות אחרים שונים והם הצליחו… רק ילד נתפס לנסיון ראשוני כושל ומשליך את זה על התוצאה הסופית… וכי בשביל מה השקיעו מליארדים רבים ואת טובי המוחות במחקר הזה?! ואכן יש קבוצות מחקר שכבר חוסנו לפני שנה והם בריאים רעננים ושמחים.

עדויות שהביא מאנשים שלדבריו היו מראשי פייזר הם סתם שקר/טעות של ממש, ולא בגלל שבחנתי את הידע של האנשים, הם פשוט לא היו בפקידים שהוא קשר להם… נעשה על כך מחקר מקיף אחד אחד בעיתון יתד נאמן בסוף השבוע…

כנגד כל רופא שהביא שמתנגד לחיסונים קיימים מאות רופאים ואנשי מקצוע שתומכים. אף אחד מאלו שציין אינו עוסק במחקר הזה ולא היה שייך לענין מקרוב כלל.

לכן, החכם מביט ימינה ושמאלה ולפי זה מקבל החלטות:

הקורונה גבתה כבר חיים של למעלה ממליון נפש, היא לא תלך מכאן אלא על ידי חיסון, אין כרגע באופק שום בשורה אחרת. כמו כן טבע הוירוסים שכל עוד הם כאן הם מפתחים מוטציות כל הזמן שונות וחמורות יותר, שיגרמו חולי ומוות גם למי שכבר חלה וקיבל כביכול נוגדנים, העובדות שלפנינו שיש פגיעה חמורה גם באנשים צעירים. אין לנו דרך אחרת אלא למגר את המגיפה על ידי חיסון, כמו כל המגפות שהעולם הכיר עד היום…

לכן אינני רואה כל נושא, והדבר פשוט וברור למי שעיניים לו בראשו שיש חובה להתחסן, למען עצמו ולמען הזולת.

יום נעים וברכה והצלחה ובריאות טובה.

הצטרף לדיון

6 תגובות

  1. הרב אשרוב אינו יחיד כלל בעמדתו [ואני יודע ומכיר את שיטתו עוד הרבה לפני ונכון הדבר שהוא דוגל ברפואה אלטרנטיבית אבל זה לא קשור אחד לשני], ככל שעובר הזמן ככל שיש יותר ויותר רופאים בכל רחבי העולם שמתנגדים בכל תוקף לחיסון הזה, נכון להיום כבר ארבעים ושבעה אלף רופאים ומדענים סוברים שההשלכות של החיסון הם מסוכנות ואם ח"ו יצליחו להזיק [לא עלינו ולא על אף אחד מישראל] אזי הנזק הוא בלתי הפיך, וזאת בגלל חומרים [שכאן לא המקום ולא הזמן לפרט אותם] שהכניסו לאותו חיסון שלשיטתם אסור כלל להכניס לגוף האדם ומעולם לא הוכנסו באף חיסון.

    ועכשיו נודע לי שמנכ"ל פייזר בכבודו ובעצמו הודה בריאיון ואמר "ישראל היא המעבדה של העולם".
    כלומר אנחנו היהודים למרבה הצער שפני הנסיונות של אותה זריקה, וכבר למעלה מ-5 מליון חוסנו.

    בנין מגורים ליד הבית שלי חסמה אותו המשטרה לחלוטין והיינו שאין גישה אליו כיון שכל הדיירים נדבקו בקורונה, ומה מפתיע?
    שכולם התחסנו לפני כן.

  2. בעיני השיקול היחיד ההגיוני הוא סיכוי מול סיכון, ובענין זה אין ספק שהחיסון הוא הדרך היחידה להציל כאן חיים. מליון וחצי נפש כבר מתו מקורונה, זה לא יעלם עד שלא תמוגר המגפה.

  3. " ובענין זה אין ספק שהחיסון הוא הדרך היחידה להציל כאן חיים. מליון וחצי נפש כבר מתו מקורונה, זה לא יעלם עד שלא תמוגר המגפה. "

    יש פתרונות נגד חולי הקורונה וכגון תרופה נגד מלריה [זו תרופה שנוטלים אותה בדרך כלל כשטסים לחוץ לארץ]
    כך עשה הנשיא טראמפ כשחלה לפני כמה חודשים בקורונה ונתרפא.
    [למרות שפורסם שהוא התחסן לפני כמה ימים]
    יש גם פתרונות אחרים שהרופאים מציעים והוא לקחת הרבה מאוד ויטמין די, לרוב האוכלוסייה חסר ויטמין די וההשלכות של זה הן חמורות ללא קשר לחולי הקורונה.

    מור אבי נדבק ממני מהקורונה וקיבל את זה לא קל, אבל הוא לקח בעצת הרופאים הרבה מאוד ויטמין די וגם צמח שיבה [לענה] וברוך ה' לאט לאט התחזק והיום הוא בריא.

    מי שמקבל את החולי הזה קשה אלו המבוגרים מגיל 60 ומעלה אך לא הצעירים, אני חליתי בקורונה כפי שציינתי וגם המון חברים שלי וגם במשפחתי חלו לא מעט וכולם יצאו מיזה ברוך ה'.
    אין שום סיבה שאני בתור אדם בריא שאינו בקבוצת סיכון אסכן את עצמי ואנסה על גופי זריקת נסויי בשביל ספק להציל מישהו מבוגר, ובטח כאשר חברת פייזר סיכמה שאם יהיו בעתיד השלכות שליליות לאנשים שעשו את החיסון הם אינם יוכלו לתבוע את חברת פייזר כלל וכלל.
    ומי יכול להבטיח שלא יהיו לחיסון הזה השלכות גורליות?
    אף אחד, חוץמהז-מ-ן צריך לחכות ולחכות ורק אז יהיה אפשר לדעת בדיוק מה החיסון הזה עושה.
    אבל שוב זה אני לעצמי, והבוחר יבחר וה' יעזור שנעבור את כל זה בשלום, הקורונה והזריקות.

  4. לדעתי אתה לא מודע למצב וחבל… ראשית אתקן: לא מליון וחצי אלא שנים וחצי מליון. לגבי התרופה שהזכרת שידועה כתרופת טראמפ, ברוב המקרים היא לא מועילה, אתן כדוגמא את אחי, אברך בן 49 בריא ללא כל מחלות רקע, שאושפז במצב קשה מאוד [לדעת הרופאים באיחור של כמה שעות כבר לא היה במי לטפל] טופל בכל האמצעים שקיימים בבית החולים כולל תרופה זו שעזרה לו כמו כוסות רוח למת… בניסי ניסים אחר כמה שבועות של מכונת חמצן בלחץ ועוד אמצעים הוא חזר לביתו, עדיין סובל מכשלים בריאות יתן ה' שיחזרו לתיקנן. כמוהו עוד רבים, המחלה הזו מ ס ו כ נ ת! כל הויטמינים שהזכרת זו בדיחה אחת גדולה, הם מועילים בגדול לחיזוק אבל הם לא תרופה לקורונה, יש להם יעילות מינימלית למניעת וירוס קשה אבל לא לרפא. שמונה אברכים צעירים מחלימי קורונה התמוטטו בימי הפורים משתיית יין, כנראה שי נזק שהם לא מודעים אליו. לפי הפירסומים 94% ממחלימי הקורונה נושאים נזק לכל הפחות למהלך החודשים שלאחר הקורונה, איש לא יודע מה ההשפעות לטווח הארוך. בבדיקת אקו במאמץ נמצא שמחלימי קורונה יש להם סיבולת לב ריאה המקבילה לבני 80!! כתבה מפורטת בעיתון יתד נאמן אתמול. בשכונתי נפטר איש צעיר מחלים קורנה שחלה קל יחסית, מקריש דם, כידוע תופעה מצויה של קורונה. כל אדם יעשה את שיקוליו, אם לחשוש מאולי ספק תופעת לואי שעדין לא שמענו עליה, או לחשוש ממחלה קשה בעלת נזקים לטווח ארוך.
    ברכה והצלחה ובריאות איתנה.

  5. "לדעתי אתה לא מודע למצב וחבל… ראשית אתקן: לא מליון וחצי אלא שנים וחצי מליון. "
    אבל לא אני אמרתי את זה!! ציטטתי מה שהרב אמר !
    מה שהזכרת גבי קרישת דם, הדבר ידוע ובאיטליה בתחילת פרוץ הנגיף הגיעה לשיאה מבחינת כמות המתים מקורונה, ולכן עשו ניתוח של גופה [נגד חוק ה-FDA]
    כדי לדעת מה גרם למוות, והם גילו שהיתה לה קרישת דם, כתוצאה מכך הם החליטו לתת לחולי קורונה תרופה נגד קרישת דם וכך לאט לאט מספר כמות המתים התחיל לרדת.
    אינני מזלזל בחולי כלל וכלל!!!
    מור אבי קיבל את זה לא פשוט ואע"פ כן לא נאלץ להגיע לבית החולים בגלל זה ונתרפא כפי שציינתי.
    והסיבה להתנגדות מדוע לא להיות נחפז לרוץ לבית החולים היא מאחר ולא ראינו אנשים מתים ברחובות או במקרה פחות גרוע מאבדים את ההכרה אלא בבתי חולים, זאת אומרת זו לא כמו כל מגיפה רגילה.
    – ואל נא תבינו דברי לא נכון, אינני אומר שצריך חס ושלום לחכות שאנשים יהיו גוססים כדי לקחת אותם לבית החולים, אלא שהמציאות שכולם מתים בבתי החולים מעוררת חשד שאולי לא כל הרופאים מטפלים בחולים כפי הצורך.
    [סבתא שלי איבדה את העין שלה מניתוח פשוט של הקטרקט בגלל רופא רשע שזילזל בטיפול בה, ואכמ"ל]
    אינני אומר שיש תרופה שיכולה להבטיח רפואה לחולי קורונה, אלא שאם כבר אנשים כן סומכים על טיפול רפואי כל שהוא ורוצים באמת לטפל מדוע דוקא חיסון שכל כך הרבה רופאה מכל העולם יותר ויותר מתנגדים לו, ולא לנסות רפואה אחרת שאין לה יכולת להזיק.
    ושוב כפי שאמרתי, זה רק אני לעצמי מה שאני חושב ומותר לי לשאול ולהקשות ואף אחד לא חייב לקבל את דברי, והבוחר יבחר וה' יעזור.

  6. הסיבה שאנשים מתים בבתי החולים, היא בגלל שהחולים הקשים באים לשם… אם הם היו באים לבריכת שחייה גם היית טוען שבריכת שחייה מעוררת חשד להמתה מכוונת מקורונה?
    למה לא מנסים משהו אחר? כי זה לא עוזר!!!!!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל