לתרומות לחץ כאן

3 חלומות בשבת בבוקר

שאלה:

שבוע טוב כבודו חלמתי 3 חלומות השבת הבוקר
חלום ראשון חלמתי על ביתי הישן שגרתי בו שלפתע אני עומד להכנס לחדרי ומרגיש רוח רפאים לא מזיקה לא נראת לעין בחלום פשוט רוח שיכולה להזיז דברים אך לא נראת ולא מזיקה בחלום הרוח הזיזה כמה דברים אך בעדינות רבה ולא עשתה שום נזק. אחרי חלום זה קמתי מזיעה ומלא פחד.
חלום שני חלמתי שאני נמצא בתוך העולם אחרי שהוא כבר נשלט על ידי גורם אחר גורם רשע ולא טוב. בחלום אני שורד את הדרך הארוכה ומרובה מכשולים ואז מגיע בסופו של דבר למקדש של אותם האנשים הלא טובים אפשר להגיד נלחם בשליט שלהם ואז משתחרר לחופשי . חלום שלישי זה המשך של חלום זה שאני משתחרר לחופשי וקולט שאני נמצא באיזור מגורים שלי שהייתי קטן בחלום אני עם מקל הליכה ממש כמו איש זקן אך לא מרגיש זאת שאני זקן.. אני יורד לבית כנסת שהכרתי שהייתה נמצאת בול באיזור ששיחררו אותי מהמקדש אחרי הקרב. ולפתע רואה אנשים גם עם מקלות משתחררים ונכנסים לבית הכנסת אני נכנס גם ולפתע אותו איש רע שהיה איתי באותה מקדש עומד מולי מסתכל לי בעיניים וישר אני בורח מכוחות התומאה כי חשבתי שזה בני אדם שהולכים להתפלל ומסתבר שזה אותם אנשים הרעים שהיו בתוך המקדש.
אגב זה היה מקדש ענקי מפואר עם מלא דלתות ענקיות שבכל דלת יש משהו אחר מפחיד שאיש לא יכול לעלות בדעתו על דבר נורא שכזה..
אשמח מאוד לתשובה אני בן אדם שבכללי חולם מלא מאמין מאוד ואין מי שיענה על התשובות תודה.

תשובה:

החלומות הם שטויות, ויש לי תחושה שאתה צופה יותר מידי בסרטים דמיוניים, סרטי מתח וכדומה, זה מזיק לנפש וגורם לחוסר שקט פנימי, תמנע מכך והחלומות יעלמו.

שבוע טוב וחלומות נעימים.

הצטרף לדיון

2 תגובות

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל