לתרומות לחץ כאן

ocd הרגשה

שאלה:

שלום כבוד הרב,
ספקות לגבי דיני הרגשה:
לאחר יחסי אישות הלכתי לשירותים והרגשתי נוזל זורם בתוך האיזור לא יודעת אם זה היה בעומק ממש . לא הסתכלתי בניגוב אך לאחר כמה דקות לא יכולתי עם הספק וניגשתי שוב לקנח ולא ראיתי דם . הייתה נקודה ממש קטנה שחורה ועוד דברים קטנים שנראים כמו סיבים( לא זוכרת אם הייתה נקודה אדומה קטנה בניגוב או שזה היה על תחתונית) מקווה שאני לא טועה ושזה לא מהרחם.
על התחתונית הייתה נקודה כתומה נראה לי ממש קטנה שבקושי רואים ( רק אם מתמקדים ממש , לכן לא בטוחה לגבי הצבע ממש ולא יודעת אם זה היה אדום).
לאחר מכן, קראתי על דיני הרגשה והבנתי שהתחושה היא זרמים מהגב לכיוון האיזור ושהאיזור נפתח כמו בועה. לאחר שקראתי זאת 2 דק' בערך אחרי , הרגשתי את התחושה. ולמחרת הרגשתי כאילו הרחם נפתח כמו בועה ושוב את הזרמים.
אני חושבת שאני מובילה את עצמי להרגיש את התחושות ואם לא הייתי יודעת או קוראת על דיני הרגשה, לא בטוח שהייתי מרגישה זאת .
לפעמים כשיתאפשר לי הייתי מסתכלת על התחתונית או בניגוב ולא רואה הפרשה דמית אלא הפרשה נקיה לגמרי. רק שוב נקודות קטנות מאוד שבקושי רואים לפעמים אדומות ולפעמים שחורות .

בנוסף, כשהייתי ב 7 נקיים נתקלתי בהפרשה על תחתון לבן שהרב פסק שזה לא אוסר אותי . אך אני מפחדת כי באותו יום גם היו לי תחושות של דיני הרגשה , זרימה של נוזל עם זרמים וכאילו המקום נפתח .

איך להתייחס לכל ההרגשות שאני מרגישה ?
האם עליי לחשוש מדיני הרגשה
אני ממש חושבת שהמחשבות שלי יוצרות את המציאות כי גם כעת שאני כותבת מרגישה את הזרמים מחרדה .
האם להתעלם מכל תחושה שנראית לי כמו הרגשה ?
אני יודעת שצריכה לטפל בעצמי ואני בשלב של לחפש מטפל או מטפלת מתאימים עבורי.
מראש מתנצלת ששולחת הרבה שאלות בנושא, מקווה שאמצא את הטיפול הנכון עבורי .

תשובה:

שלום וברכה

קראתי הכל בעיון, ואין כל חשש, אפילו קל ביותר.

בהצלחה

הצטרף לדיון

3 תגובות

  1. תודה רבה!
    האם כדאי להסתכל בקינוח חיצוני או על תחתונית( לא תמיד יוצא לי להסתכל מיד אלא לאחר זמן) . כי קרה לי גם אתמול וגם היום שהרגשתי תחושות כאלה של זרמים עם כאבי גב תחתון, או נוזל באיזור ושהבטן כאילו מתהפכת ושכאילו המקום נפתח . כל פעם שהסתכלתי על התחתונית הייתה הפרשה נקיה לגמרי אך לפעמים נתקלת בנקודות קטנות מאוד שחורות או אדומות ( ממש בקושי רואים אותן רק כשמתמקדים) וזה מעורר בי שאלות נוספות .
    במידה ומרגישה תחושות כאלה ואז רואה נקודה קטנה אדומה בקינוח חיצוני או על תחתונית . לא להתייחס ?
    לפעמים מסתכלת על נייר טואלט וזורקת מיד כדי לא להתמקד יותר מדי ואז מתחילות ספקות אם הסתכלתי טוב , אם ראיתי משהו בזוית העין ..

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל