לתרומות לחץ כאן

האם לתבוע על שרות שלא הועיל לי?

שאלה:

שלום.
לפני כשנה ראיתי מודעה באינטרנט על הסרת משקפיים טבעית ללא לייזר התעניינתי בעניין אבל אותו אדם הסביר לי שהטיפול דורש מאמץ ותירגול יומיומי ומורכב אז וויתרתי וירדתי מהעניין, המשכתי הלאה ואותו אדם המשיך לשלוח לי הודעות על הטיפול שלו לאחר חצי שנה לערך החלטתי כן לעשות את הטיפול ושילמתי לו ובתקנון היה רשום שאם אני חא מוריד מינימום שתי מידות יש החזר כספי, התחלתי את הטיפול וראיתי התקדמות ושיפור אומנם שיפור איטי אבל היה שיפור וראיתי שהשיטה עובדת.
הורדתי גם מספרים אבל פחות משתי מידות.
לאחר תקופה בתוך הטיפול אותו אדם אמר לי שאני צריך להשקיע בתרגיל מסוים כדי להוריד את המשקפיים לגמרי וניסתי מאוד אבל כשלא ראיתי תוצאות מיידיות התייאשתי ודרשתי ממנו את הכסף כיוון שלא הורדתי שתי מידות כמו שהובטח, אותו אדם ניסה להתחמק והסביר לי שאני צריך להשקיע עוד בטיפול כדי שיעבוד.
השאלה שלי היא האם לתבוע את אותו מטפל ולהיכנס איתו לעימות או שמא לוותר ולומר שזה רצון ה' כיוון שהטיפול באמת הועיל והוא לא שיקר.
אבל מצד שני לא ירדתי שתי מידות כמו שהבטיח.
אשמח לתשובה, תודה רבה!

תשובה:

שלום וברכה,

השיקול אם לתבוע או לוותר הוא בידך, אני לא יכול להחליט לך מה לעשות. אני יכול להציע לך שאם תתבע לא בטוח שתצליח להוציא את הכסף, אם המטפל יטען שיש טיפולים שאתה מזניח ויש הוכחה לדבריו שהטיפולים שלו כן עזרו לך, ואם תתמיד תצליח להוריש שתי מספרים, טענות אלו בהחלט יתקבלו בבית דין כדי לפטור אותו. כדי לתבוע אתה צריך הוכחה ברורה שהוא הכשיל אותך במתן שרות לא אמין, ולא נראה שיש לך טענה כזו.

אני לא מחליט שאתה לא צודק – צריך לשמוע את כל הנתונים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל