לכאורה אפילו אם ההנאה לא הייתה עקיפה כל כך, יש לנו כלל בסימן שיח שלפיו לאחרים מותר מיד במוצאי שבת (אלא אם זה גוי שאז יש להמתין זמן בכדי שיעשו)
כבר הזכרנו את הנדון הידוע וספקו של הפרי מגדים בענין אדם חילוני שמחלל שבת האם דינו כנכרי, אין צורך לכפול את הנושא שוב ושוב.
לכאורה אפילו אם ההנאה לא הייתה עקיפה כל כך, יש לנו כלל בסימן שיח שלפיו לאחרים מותר מיד במוצאי שבת (אלא אם זה גוי שאז יש להמתין זמן בכדי שיעשו)
כבר הזכרנו את הנדון הידוע וספקו של הפרי מגדים בענין אדם חילוני שמחלל שבת האם דינו כנכרי, אין צורך לכפול את הנושא שוב ושוב.
השאר תגובה