לתרומות לחץ כאן

נישואין כושלים – יש עלי קללה? / נוכלות במסווה רבני

שאלה:

שלום הרב אני גרושה פעמיים דיברתי עם המקובל יצחק מזרחי הוא משדר ברדיו. ושאלתי מדוע אני מתגרשת כל פעם הוא אמר שיש עלי קללה מהנישואין הראשונים ועלי לעשות קמע חותם שלמה על קלף אחרת הנישואין הבאים גם לא יצליחו הקמע יקר. מה עלי לעשות?

תשובה:

שיטה זדונית לסחוט כסף מאנשים במצוקה… פשוט מכעיס, זה לא "מקובל" זה רוע לב… רב זה אדם תלמיד חכם וצדיק, נקודה, לא כל אדם עם זקן ארוך, זה יכול להיות גם סתם אדם נוכל… לגבי הגירושין יש לבדוק, לפעמים זה קורה… ולפעמים צריך לעשות הרבה עבודה עצמית והכנה לחיי נישואין. צריך לדעת לוותר, לדעת לתת אהבה ושמחה. חיי נישואין זה לא דבר פשוט, צריך ללמוד אותו! במידה ואת מעונינת להכנס שוב למערכת של נישואין, הייתי מציע לך ללכת להדרכה אצל יועצת נישואין רבנית טובה ותומכת, שתקנה לך כלים להבנה של עולם הגברים, להבנה של מה היא זוגיות ומה היא דורשת, וכך תוכלי בעזרת ה' לזכות שהפעם השלישית תהיה מאושרת שמחה ומועילה יותר.

ברכה והצלחה!

אגב אינני מכיר את האיש הנזכר, אני רק מדבר על העיקרון, מחפשים רב, יש ללכת לאדם שאינו לוקח כסף, זה מבחן ראשון ראשון!!! מבחן שני, שהוא בקי בלימוד גמרא והלכה, לא מקובלים.. מקובל אמיתי הוא קודם כל בקי בגמרא והלכה ועוסק בזה בעיקר זמנו.

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל