לתרומות לחץ כאן

קיבלתי מוצרים נוספים בהזמנה מהסופר

שאלה:

שלום רב,
מזה כמה שנים אני נוהגת להזמין משלוח מוצרים הביתה דרך אתר שופרסל אונליין, לרוב כל הזמנה מסתכמת בכמה מאות שקלים. ליקוט המוצרים נעשה על ידי אחד מעובדי שופרסל אונליין בסניפים. ההזמנה מגיעה לביתי באמצעות שליח. בתקופה האחרונה קרה מספר פעמים כי במשלוח שקיבלתי נוספו פריטים שכלל לא הזמנתי, כמו בייגלה וחשבוני לא חויב על מוצר זה או לחילופין מוצרים ביתר לדוגמא במקום חבילה אחת ממוצר כלשהו שתי חבילות כאשר חשבוני חויב על מוצר אחד. בפניה לנציג שירות במוקד שופרסל נאמר כי המוצרים אלו סופקו עקב טעות שלהם וכי אין צורך שאשלם אליהם ובאפשרותי להשתמש. תשובה זו קיבלתי משני נציגים שונים.
האם אכן אפשר להשתמש במוצרים ?
תודה וכל הברכות

תשובה:

שלום וברכה,

ודאי שצריך להודיע לסופר על הטעות. ואחרי שהנציג הודיע שאין חובה לשלם על הטעות הרי זה נתון לך במתנה ואין צורך לחשוש. ולמרות שהנציג איננו בעלים של החנות, הרי הוא ממונה מטעם הבעלים על החלטות אלו, ובסמכותו להחליט על הטעויות שנערכו בקנוייה.

בהצלחה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. האם יש משמעות לעובדה שבפעמים הקודמות היינו מחזירים את המוצר שהגיע בטעות ולא שילמנו עליו (מתוך זה שלא ידענו מה הדין וכן בשל העובדה שהתופעה של קבלת מוצר בלי חיוב חזרה על עצמה מספר פעמים )הכוונה האם זה שנהגנו את ההנהגה להחמיר ולהחזיר משנה את תשובת הרב?

    (כותב התגובה הוא בעלה של השואלת )
    תודה ואיחולי ברכות וכל טוב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל