לתרומות לחץ כאן

לשקר בשם גדול הדור לשם אג'נדה

שאלה:

שלום לכבוד הרב שליט"א,

תפסתי שקר ששיקרו בשם גדול הדור, שאמרו לי קרוב משפחה אנשים שיש להם אג'נדה נגד חיסון. אמור להיות אנשים מאוד חרדי או רב, שהשואל לי גר בשכונה מאוד חרדי ישיבתי, ושאלתי ישר להגדול ואמר לי שלא שינה דתו ושיש לאנשים לקחת החיסון.

אני תומהה מאוד היאך אנשים עושים זה???????

הכיצד אין ירא שמים לאשנים לשקר בשם גדול הדור? הרי הוא פירסם דעתו בדבר ושיש וידאו ואנשים עם אג'נדה שמים את עצמם ואחרים בסכנה בסיפורי שקר! אוי וואוי השם ירחם.

סלח לי על התמיהה, לא עליכם, אבל אני ממש לא מאמים. אף אם היה בטעות, מדוע אנשים לא בודקים הדבר במקום לומר בשם גדול הדור?

ברכה הצלחה ושלום
שהאמת תעמוד לעולם!

תשובה:

אשריך רבי יוסף שאתה עדיין כועס על הדברים האלו… יש אנשים שאינם הגונים שעושים הכל כדי לקדם את הרעיונות שלהם, למעשה גדולי הדור הביעו דעתם באופן נחרץ בעד חיסוני הקורונה, ובעיני זה דבר שהוא מחוייב המציאות, ואני מעודד כל אדם ששואל אותי, ליטול את החיסון. אני עצמי הזדרזתי להתחסן, אבל טרם הספיק החיסון להשפיע כבר חליתי, כך שלא אקח את המנה השניה, אבל אני מעודד כל אחד לעשות זאת.

אם בכל זאת, וזה נראה שאתה מאוד מנסה להבין את האנשים הללו שכאמור הם בודאי אינם צודקים ומזיקים מאוד לעצמם ולכל הסובבים, ולדעתי הם יכולים להגיע לאבק רציחה אם הם ידבקו וידביקו אחרים. אבל לדון לכף זכות, שבאמת החיסון מאוד מאוד מפחיד אותם, כי הוא משהו חדש שהם לא מכירים, ואנשים רגילים לפחד מדברים חדשים, ושטפו להם את המוח שזה גורם נזקים גדולים, ואחרי שהם חושבים כך הם משתכנעים בקלות שבודאי שאם זה הדעה האמיתית גם גדולי הדור חושבים כך.. בכל מקרה זה טעות חמורה ואיומה ונוראה.

הצטרף לדיון

6 תגובות

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *