לתרומות לחץ כאן

בירור בענייני שידוכים

שאלה:

שלום רב,
יש לי שאלה קצת ארוכה, אנסה לתמצת,
אני בחורה בשידוכים, אני חוששת שבחורה שבעבר היה לה קשר איתי ונאלצתי לנתקו בהכוונת גדולים, לאחר שהיא שיקרה עלי שקרים גסים, השקר הגס ביותר היה שהיא בקשר עם אחי… במשך תקופה ארוכה הדבר הסב לי צער רב אך לא יכולתי לעשות כלום כי אחי בחור גדול.
לאחר שהשקרים התגלו… ולא ח"ו בהכפשה שלו אלא משפחתה גילתה זאת בדרך משלה… והאזינה לשיחות ויצרה איתי קשר לברור ואימות. כמובן שהיא כעסה מאד וניסתה להציג שנכשלה וטעתה.. נתתי לה הרגשה טובה, אך היא המשיכה בדרכה בדרכים שונות עד שהחלטתי לנתק את הקשר.בהתייעצות ובהנחיית רב ואנשי מקצוע שהתייעצתי עימם.
לצערי היא ניסתה ועדיין מנסה לסחוט אותי להמשיך להיות איתה בקשר ומשהסברתי שהקשר שלה לא בריא, היא איימה שתקלקל לי בשידוכים. אני חוששת שאכן הוא עושה זאת. למרות שאינני מפנה אליה לבירורים. האם מותר לי לשלוח מישו שיברר אצלה לשמוע מה היא אומרת עלי?

תשובה:

שלום וברכה

אין בכך כל טעם, יש בורא לעולם, וכל עוד את לא מפנה אליה לשידוכים אין סיבה לחשוש שכאשר יגיע השידוך האמיתי היא תוכל לפגוע בו… מה יעזור לברר אצלה? נניח שתגלי שהיא עושה זאת, מה תוכלי לעשות? היא רק תזהר יותר… אין סיבה לחשש, יש רק להתחזק באמונה בה' יתברך, שהשידוך שלך בוא יבוא ואף אחד לא יוכל לקלקלו.

בשורות טובות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל