לתרומות לחץ כאן

סגולה לפריה ורביה

שאלה:

שלום רב!
אנחנו חבורת אברכים ויש בינינו חבר ת״ח שחמש שנים עדיין לא הצליח להוליד, ורצינו לעשות איזו סגולה או תפילה בשבילו בין כולנו , ורצינו האם יודעים מה הכי כדאי לעשות בשבילו?
שבת שלום

תשובה:

שלום וברכה

קטונתי מלהשיב על עניני תיקון והדרכה… אבל בעיני מה שהכי חשוב שכולכם תקבלו על עצמכם דבר ראשון להתפלל עליהם כל יום, לומר פרק תהילים ולהתפלל מעומק הלב שיזכו לזרע של קיימא. מלבד זאת אם תוכלו לקבל על עצמכם איזה חיזוק כללי שמשותף ביניכם, נניח שכאשר אתם סועדים בצהריים מדברים סתם דברי הבאי ואתם מקבלים על עצמכם להקריא כל יום הלכה מספר ארחות שבת וכדומה, זה דבר גדול שבעזרת ה' יועיל.

עם חברים כאלו בעזרת ה' ודאי יזכו לכל הישועות.

בשורות טובות ושבוע מבורך.

מקורות:

גמ' מסכת שבת סג עמוד א: מר רבי שמעון בן לקיש שני תלמידי חכמים המקשיבים זה לזה בהלכה הקדוש ב"ה שומע לקולן שנאמר (שיר השירים ח, יג) היושבת בגנים חברים מקשיבים לקולך השמיעני. ועי' גם בברכות דף ו עמוד א: ומנין לשנים שיושבים ועוסקין בתורה ששכינה עמהם שנאמר (מלאכי ג, טז) אז נדברו יראי ה' איש אל רעהו ויקשב ה' וגו' מאי (מלאכי ג, טז) ולחושבי שמו אמר רב אשי חשב אדם לעשות מצוה ונאנס ולא עשאה מעלה עליו הכתוב כאילו עשאה ומנין שאפילו אחד שיושב ועוסק בתורה ששכינה עמו שנאמר (שמות כ, כ) בכל המקום אשר אזכיר את שמי אבוא אליך וברכתיך

הצטרף לדיון

2 תגובות

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל