לעדכן את החברה על זכות שזיכו לקוח בטעות

שאלה:

קניתי כרטיס טיסה באתר בבעלות יהודית, ולאחר מכן ביטלתי אותו.
החברה שלחה לי זיכוי פעמיים. כתבתי להם על כך ואפי' שלחתי להם צילום מסמך של ההחזרה הכפולה.
הם הודו לי מאוד אבל לא עשו דבר בעניין.
האם עלי לראות זאת כמחילה, או שמחובתי לנדנד להם שיטלו את כספם בחזרה.
תודה מראש

תשובה:

שלום וברכה,

מאחר ויתכן והם שכחו שוב מהטעות עליך להודיע להם שוב על הטעות. ועליך להודיע להם שאתה מבקש שוב שהם ייקחו את הכסף בחזרה, ולהוסיף ולומר להם שאם לא תהיה התייחסות מצידם הדבר מהווה מחילה. 

בהצלחה.

הצטרף לדיון

תגובה 1

  1. תודה רבה!
    אכן פניתי אליהם שוב, וכתבתי כפי שהרב הציע, וזו הייתה התגובה שלהם:
    היי יוסף,
    אני עדן מנהלת מחלקת הכספים.
    קודם כל תודה רבה על ההגינות, זה לא מובן מאליו ובפרט בזמנים אלו.
    ​בדקתי את הנושא מול חברת הסליקה שלנו ואכן נראה שהייתה טעות.
    הם מטפלים בביטול הזיכוי הכפול ואעדכן ברגע שתתקבל תשובה.

    ​שוב תודה!
    ​המשך יום נעים,

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל