לתרומות לחץ כאן

פירוש חלום

שאלה:

שלום.
רציתי לשאול אם יש אתר כלשהו בו אפשר לבקש פירוש על חלומות ספציפיים עם פירוט ספציפי (לפי הקבלה כמובן)? או שאולי אפשר לשאול פה? אני בכל אופן אכתוב:
באופן כללי אני חולם הרבה חלומות שנורא מתכתבים לי עם המציאות, בין אם באופן ישיר וברור ובין אם כאלה שמצריכים אותי לבדוק פירוש כללי באינטרנט על אובייקט מסויים שהיה לי בחלום. החלום הנוכחי היה נורא עוצמתי; חלמתי על שפירית יפהפיה וזוהרת בצבעים שאם אצטרך לתאר אותם הם היו כחול תכלת וורוד ועיקר החלום הוא שאני מסתכל עלייה ממש מקרוב והיא עליי, ואז אני מושיט יד כדי לקחת אותה ולהראות למשפחתי, באותו זמן היא ספק נושכת אותי ספק שורף לי מהמגע שלה בי, ולאחר שאני נוגע בה היא מתלכלכת כולה מה שמקשה עליי להוכיח למשפחה כמה מדהימה היא (אני זוכר את התחושה הזאת בחלום). זה עיקר החלום, אשמח אם תהיה תשובה חיובית לגבי הפניה. תודה רבה בכל אופן!

תשובה:

שלום וברכה

יש הרבה אתרים שמפרשים חלומות, גם אנחנו מנסים, אבל זה לא אומר שמישהו יודע משהו בענין זה… ראשית, אתה מבין שאם התורה משבחת את יוסף שפטר חלומות אתה מבין שזה לא משהו שאנשים בני זמנינו מסוגלים לעשות… ומי שאומר שהוא פוטר ועושה זאת בפרצוף רציני עד להחריד, הוא חצי נוכל חצי מדומיין… ובכלל חלומות בזמנינו אין להם כל משמעת בדרך כלל, הם באים מתזונה לא טובה כל כך, שגורמת לשינה לא סדירה, וגם כתוצאה מהרבה מתח בחיים המערביים. מה שאנחנו מנסים כאן באתר, כשיש לנו משהו בולט לומר, לקחת חלומות לצד טוב ולצד של חיזוק, ואז אם צדקנו טוב, ואם לא צדקנו לא נורא, כי בסך הכל אמרנו דברים נכונים ומועילים.

הצטרף לדיון

6 תגובות

  1. אני רואה שעדיין לא הבנת מה כוונתי לגבי כל השטויות שכתוב על חלומות באינטרנט, עדיין אתה מחפש לדעת מה הנוכלים אומרים על השפירית….

  2. יש ספרים מוסמכים מועטים וקצרים על מגוון מאוד מועט של חלומות שיש להם פתרונות בגמרא ובמדרשים, אין לזה קשר עם קבלה והידע מאוד מוגבל.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל