לתרומות לחץ כאן

הבעת צער על תגובות בודדות שבאתר

שאלה:

שלו' וברכה,

ברוך השם הנני משתדל לעיי'ן וללמוד באתר המבורך הזה מהשאלות והתשובות שנשאלו ונענו במהלך השנים האחרונות בנושאי הלכה שונים, וישנן תגובות (בודדות פה ושם) שנכתבו כלפי הרבנים המשיבים שלא הכי נעימות לקריאה וזה דבר זה מצער וכואב שזה כך. בעז"ה בתפילה ובתקווה לישועות.

בברכה,

תשובה:

משתתפים איתך בצערך… חוסר הכבוד לא מפריע לנו, כן מפריע לנו מאוד האוירה המנשבת לפעמים מתגובות מסוימות, מאוד חשוב לנו שהאתר יהיה בית חם ונעים לכולם. אנחנו משיבים כאן באתר לכל יהודי ויהודי איננו בודקים את שייכותו המגזרית או לאיזה עדה הוא שייך ולא מה רמת ההקפדה הדתית והיראת שמים שלו, אנו פשוט רוצים ללמד כל יהודי ויהודי את דבר ה' ושתהיה בידו הלכה פסוקה ובהירה בכל זמן שהוא צריך ואין לו למי לפנות. ברוך ה' אנו זוכים להרבות תורה בעם ישראל, ולהשיב במהירות האפשרית לכל שואל ושואל על שאלתו הפרטית, יתן ה' ונוכל להמשיך כך ולענות לכל השאלות.

לגבי התגובות הקשות שאכן אנו מקבלים לפעמים, האמת שככלל היינו מעדיפים לא לפרסמן, ושוב לא מחמת כבודנו שאינו נפגע כהוא זה מהנהגה זו שאיננה נאותה כלל, אמנם אנחנו מפרסמים כל תגובה  בכדי שלא יחשוב השואל ש"תפס כאן משהו ומעלימים"… ונמצא שם שמים מתחלל בחינם… במקרים קיצוניים אנחנו אכן לא מפרסמים.

יתן ה' ונמשיך להגדיל תורה ולהאדירה

 

ברכה והצלחה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. חכם שמחל עעל כבודו כבודו מחול כי זו התורה דיליה, אבל בלאו הכי לא זכינו להיות ממש ת"ח… חשוב לנו בעיקר האוירה הנעימה באתר, נושא הכבוד אינו רלוונטי כי אין בזה פגיעה כלל אלא באותו הכותב….

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל