לתרומות לחץ כאן

חלום על אבא פעם ראשונה שבועיים אחריי מותו

שאלה:

שלום לרבנים, אבי נפטר בכ"ג באייר תש"פ לפני שבועיים ו3 ימים.
חלמתי עליו היום חלום ראשון שבו הוא מופיע בבית שלו ושל אמי יושב על כיסא עם הנייד שלו ושם שירים של תודה לקב"ה ושר, הוא היה בלי חמצן נושם בכוחות עצמו (בחודש האחרון לפני מותו היה מחובר לחמצן בגלל הקושי לנשום היה לו סרטן ריאות קשה והוא סבל בשנה האחרונה) אני שואלת אותו מה אתה עושה פה? אז הוא לא עונה לי ואומר לי מה את לא שמחה? אמרתי לו ברור אבל איך אתה כאן? שאלתי את עצמי מה אני משוגעת הרי ראיתי אותך שקברו אותך. אז הוא ענה לי שמישהו בא לבית העלמין לעשות נטילת ידיים ושמע אותו ופתח את הקבר. צלצלתי לדוד שלי שיחת וידאו והראתי לו אותו ודוד שלי ישר אמר "אח שלי היפה" אז אמרתי לו מה אתה גם יודע? הוא ענה לי שכן . אמרתי לעצמי שוב פעם שאני משוגעת ובטוח אני בחלום ואני רוצה לראות אם אני מתעוררת ממנו והתעוררתי….
מה החלום אומר? אבא סבל ייסורים קשים לא יכל לנשום בשנה האחרונה אבל אף פעם לא הרים ידיים ותמיד היה עם תקווה שיעבור את המחלה הארורה הזאת, אך המצב היה קשה חוץ מהסרטן ריאות ואחר כך לעצמות שהתפשט היה לו צלקות בריאות לכן החמצן שהכניס לא נכנס במלואו ומצבו התדרדר..

תשובה:

החלום הזה אינו משמעותי, כיון שאת חושבת על אבא הרבה ביום וטבעי שזה בא לידי ביטוי בחלום הלילה. תמיד חולמים מה שחושבים וחווים ביום. מה שכן כפי שכבר כתבתי לך, אפשר הרבה לעשות עבורו, לדאוג שילמדו משניות, יאמרו את הקדיש, לתהתחזק במצוות, שם זה הדבר הכי נחוץ לו שהצאצאים מתחזקים במצוות, ולחזק את אמא שתהיה שמחה.

בשורות טובות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל