לתרומות מתנות לאביונים לחץ כאן

ייעוץ – שידוך בגיל מבוגר

שאלה:

אני כרגע נמצאת בהצעת שידוך שגדול ממני ב9 שנים(מראה קצת מבוגר) .אני מעל 35 עם מראה צעיר.מאוד רוצה להקים בית.הוא בחור שאמנם פחות ממני ברמה דתית אבל מאוד מקבל.נראה בן אדם זורם ולא עקשן.ככה שמבחינה שכלית נראה לי מתאים פחות או יותר(יש דברים שעדיין צריך להתפשר שעדיין קשה לי כמו מקום מגורים שהוא רוצה אבל מוכנה לעבוד על זה) רק משהו אחד שמפגישה ראשונה הרגשתי שאני לא כל כך מתחברת אליו רגשי.לא וויתרתי והמשכתי הלאה בתקווה שבפגישות הבאות המצב תשתפר .עכשיו אנחנו בפגישה רביעית אבל אני בכלל לא מחכה שהוא יתקשר וגם בפגישה לא הכי מרגישה חיבור איתו .הוא מדבר איתי בלשון רבים ובד"כ לא מסתכל לכיווני(נראה לי מבחינת צניעות וכבוד).בבקשה אם תוכלו להדריך אותי איך אוכל להתגבר על זה ולהתחתן בשמחה?

תשובה:

שלום וברכה

קשה לי מאוד לייעץ כשאינני מכיר כלל. כמובן מקום המגורים לא נושא כלל וכלל. בענין הרגש, למען האמת מאוד קשה להרגיש משהו בפגישות במיוחד שהוא נוהג קצת ריחוק מטעמי צניעות [נראה שהרמה הדתית שלו מספיקה בהחלט אם למדוד לפי הפרמטר הזה]. הייתי מציע לך טיפונת לחמם את האוירה מצידך ולראות כיצד הוא מגיב, נראה שמישהו צריך טיפה לשבור את הקרח הזה של לשון רבים וכו' כדי שמשהו יתקדם. כמובן הכל בצניעות, אבל קצת הומר וקלילות, קצת דיבור יותר אישי על רגשות, כדי לשבור את זה. רק כך תוכלי לראות עם הזמן עם משהו מתקדם. לא לספור פגישות, לאט לאט הכל בסדר.

וכמובן אין יאוש בעולם כלל ובגמרא מסכת מועד קטן דף יח עמוד ב: " אמר רב משום רבי ראובן בן אצטרובילי מן התורה ומן הנביאים ומן הכתובים מה' אשה לאיש מן התורה דכתיב (בראשית כד, נ) ויען לבן ובתואל ויאמרו מה' יצא הדבר מן הנביאים דכתיב (שופטים יד, ד) ואביו ואמו לא ידעו כי מה' היא מן הכתובים דכתיב (משלי יט, יד) בית והון נחלת אבות ומה' אשה משכלת"

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל