לתרומות לחץ כאן

התרת נדרים

שלום כבוד הרב לפני כמעט 5 שנים הכרתי את בעלי השני ולפני כשנתיים נישאינו עקב הריונות שכשלו בדרך פניתי לרב שאמר לנו שכדי שהתינוק ישאר נצתרך להתחתן הדרך לחתונה הייתה מלוות באין ספור מיכשולים וניסיונות ואני מלחצים ופחדים שהתינוק ישמר והחתונה תצא לפועל הבטחתי לה" שהעשה כמה דברים להודות לו מה שזכור לי שבכל פעם אמרתי את המילה בלי נדר ועמדתי תקופה בהבטחות שלי אבל כמובן שאת שמירת השבת וחגים אני משתדלת מאוד לשמור קצת קשה כי בעלי אינו שומר אבל אני עושה השתדלויות ישתבח שמו אני מתקרבת לה" לאט לאט אבל בכל זאת מרגיש לי שהכל תקוע לנו מבחינה כלכלית ובריאותית של בעלי ברוך ה" עברתי דברים וניסיונות לא פשוטים מאז שהתחתנתי אבל אני מודה לה" יתברך על הכל רציתי בבקשה כיוון כדי שכל האיסורים והניסיונות הקשים יחלפו מעט אשמח לעזרה תודה נ.ב _ תמצטטי מעט את מה שעובר עלי

תשובה:

שלום וברכה

אני מברך אתכם ומתפלל עליכם שתזכו לבנות בית יהודי אמיתי כדת משה וישראל מתוך בריאות ושמחה ושפע פרנסה וכל טוב, ותזכו לזרע בר קיימא שיהיו בנים ובנות צדיקים וצדקניות אוהבי ה' ויראי אלוקים מדקדקים במצוות. העיקר לא להכנע, שמירת השבת וטהרת המשפחה מלא מלא זה הערובה לכל הקשר עם בורא עולם ולכל הברכות הטובות.

ואל תתייאשי את הולכת בדרך הנכונה משתדלת ומתאמצת וה' רואה את העמל ואת כל הקשיים שאת עוברת, וכל ניסיון וניסיון שאת מקבלת הוא מן השמים ומדוייק בדיוק בשבילך בכדי להביא אותך למקום טוב ואמיתי יותר. ולפום צערא אגרא כמה שאת יותר מתאמצת תיזכי בעבור זה לשפע רב יותר מן השמים. ובאמת בזכות זה שאת מודה לה' על הכל, בעזרתו יתברך תזכו לצאת מכל הצרות והיסורים, ה' נמצא איתך בכל מקום גם ברגעים הקשים ביותר הוא עומד מאחוריך ודואג לך והכל מוכתב מאיתו יתברך להיטיב לך, אל תישברי, תמשיכי להתפלל ולהודות לה'. את בדרך הנכונה.

ברכה והצלחה

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. תודה כבוד הרב זכינו ישתבח שמו לבת ובן ה" ישמור אותם ואני כן שומרת טהרת המשפחה ולא מעשנת בשבת לא נוסעת פלטה נרות ברוך ה" אני מתקרבת לה" לאט אומנם אבל עושה המון השתדלויות התחלתי לקרוא כל בוקר ברכות השחר תהילים מידיי יום אבל השאלה שלי היא אחרת צדיק אני מרגישה שמשהו מעט חסום למרות שאני אישה מאוד מאמינה ויודעת שהכל לטובה וזה ניסיונות ומקבלת הכל באהבה רבה מה" יתברך אבל כבודו בעלי מכור לסמים מיזה 34 שנים כל פעם מנסה להגמל מחדש ולא מצליחה אלה נישואיים שניים של שינינו ורוצים להצליח בהם אבל הכל הולך ברוך ה" קשה

  2. את תמשיכי להתחזק, וגם תכתבי לי מה שמכם ושם אמותיכם, ואתן לאשתי הצדיקה להתפלל עליכם. כל הישועות. העיקר תמיד להתפלל לה' ולהתקרב אליו.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל