לתרומות לחץ כאן

קשה עלי החזרה בתשובה – מה עושים?

שאלה:

שלום,בשנה האחרונה חזרתי בתשובה אבל אני מרגיש שבזמן האחרון אני מתרחק מהדת,אני לא רוצה שלבסוף אני אחזור בשאלה,אפשר עצות מה לעשות על מנת להתקרב שוב לדת מחדש?תודה

תשובה:

ידידי היקר!!

מי כמוני יודע כמה הקרבת למען שמירת המצוות! נתת את כל כולך לבורא עולם, ואין לי ספק שמעשיך יקרים ואהובים למעלה, ומי יודע כמה זכית לקרב את הגאולה השלמה במהרה. לפעמים יש לי תחושה, שכאשר המשיח יבוא וכולם ידחקו לפגוש בו, רבנים ואישי ציבור וכו', וחלקם מן הסתם יחשבו שיש להם הרבה חלק בהבאתו, כי הרי לימדו ועשו וזה ודאי נכון, אבל הם יראו אותו תר בעיניו ומחפש… מחפש אותך! מחפש אנשים כמוך שמסרו נפש, בפשטות בתמימות באהבה ובהקרבה גדולה לבורא עולם, הוא יקרב אותך ויחבק אותך, כי מגיע לך! אתה זה שהבאת אותו. אני נשמע לך מפריז, אבל זה אמיתי לגמרי. אין לי ספק שאתה לא יודע להעריך מספיק את הדרך שעשית, אדם לא יודע על עצמו ולא רואה, בעיני אתה אחד האנשים גיבורי הרוח שנתקלתי בהם השנה!

מה שמאוד חשוב, שלא תהיה בעבודה הזו לבד! אתה חייב להיות בחברה דתית, עם ידידים תומכים, שיעורי תורה שאתה מחובר אליהם ולאנשים שם, לא רק לבוא לשמוע וללכת. חברה תומכת מכילה ואוהבת, תתמוך בך גם רוחנית וגם נפשית, כל אדם זקוק לכך!

אינני יודע היכן אתה גר, אולי תכתוב לי ואנסה לייעץ לך איך כדאי וניתן להתקשר.

תרבה תפילה לבורא עולם, ותגיד אלף פעם ביום תודה לה' שזכית להכיר אותו, להתקרב אליו ולהביא את עצמך למימוש ליעוד קדוש, לתכלית מיוחדת, ואני מבטיחך נאמנה, שהכל נסיונות, בורא עולם לא יזנח חלילה את חסידיו קרוביו ואוהביו, רק עוד מעט… ובעזרת ה תזכה לכל הישועות בכל התחומים.

בשורות טובות.

הצטרף לדיון

4 תגובות

  1. בזמנים של צורך בחיזוק ועידוד אצלי כבר מסומנים דברי החיזוק של הרב לשואל היקר כאחד המקומות לבוא ולשאוב מהם עידוד וחיזוק, וכל מי שזקוק לכך ימצא בהם זאת. חסד השם על ידי הרב.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *