לתרומות לחץ כאן

סגולות לחזרה בתשובה

שאלה:

שמעתי שיש סגולה להחזיר בתשובה אדם אם כותבים את שמו על בלוק או אבן ואופים חלה בתנור לשבת ,אני עובדת בגן ילדים וכמצופה אנו אופות להם חלות מידי שישי רציתי לדעת אם אפשר לאפות את החלות בתנור של שבת או שרק בבית זה תופס, מה בדיוק אני צריכה לעשות?

תשובה:

אינני מכיר סגולה כזו, וככלל אינני סבור שהעיסוק שלנו צריך להיות בסגולות, מה שצריך זה להרבות בתפילה לה' יתברך! יש לנו אב גדול בשמים ששומע כל תפילותינו, נתפלל על אותו אדם שישוב בתשובה שלמה ובעזרת ה' כל ישראל יראו הארה גדולה ונזכה כולנו לגאולה שלמה במהרה!

הצטרף לדיון

תגובה 1

  1. רצוני לחזק את תשובת הרב מהחזו"א המפורסם על הגמ' עם רבי מאיר ששכניו ציערו אותו וכו'.. החזו"א מקשה שם שהלא הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים, ומתרץ מדין ערבות עיין שם. והעומק בדבר הוא שכיוון שכל ישראל ערבים זה לזה, אז לראובן יש חלק של עצמו שנמצא אצל שמעון וכן להפך, וממילא כשראובן מתפלל על הרוחניות של שמעון בתפילה וברצון שלו הוא מעורר את אותו חלק של עצמו שנמצא אצל שמעון וזה מוביל גם להתעוררות של שמעון עצמו והדברים נפלאים ועמוקים ובקיצור יישר כוח לרב, ואין לנו אלא כוח התפילה שהוא בכלל לא בבחינת סגולה רק שככה השם יתברך ברא את העולם באופן שתפילה מועילה להכל

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל