לתרומות לחץ כאן

זיווג – ייעוץ

שאלה:

שלום לכבוד הרב, לא מזמן הכרתי בחור מדהים באישיות שלו ומלא תוכן בפנימיות מדהימה ומההתחלה היה לנו חיבור נשמתי משהו לא רגיל..
אני ממש מרגישה כאילו ה' הפגיש בנינו ואפילו בכוח.. הבעיה שלי איתו שאני קצת לא מתחברת ליופי שלו וקשה לי להיפגש איתו במציאות יותר נוח לי לדבר איתו בטלפון אבל מצד שני אני יודעת בתוך הלב שאני מפסידה גבר עם באמת נשמה ענקית אבל מצד שני אני באמת מתביישת להסתובב איתו ובוא נגיד זה לא משתמיד רציתי ,
השאלה אם זה באמת ראוי שאני אמשיך כי ברור שיש לי עוד דברים שמפריעים לי בו חוץ מהמראה, שהם בסביבה שלו הוא בן אדם שהוא לא מסתדר במסגרות וזה מפריע לי ובהמשך אם זה יעבוד אני יודעת שזה יפריע להורים שלי ..
ואולי אני בעצם סתם מבזבזת את זמני עליו או בעצם אני מבזבזת בן אדם מדהים למרות שהוא לא בדיוק הגבר שחלמתי אבל באמת שהוא מכבד אותי וראוי הערכה כלפי, תודה מראש.

תשובה:

שלום וברכה

ככל שמדובר במראה החיצוני בלבד, כדאי להמשיך ולהפגש, לפעמים עם הזמן זה מתעמעם ומתרגלים ופתאום זה לא מפריע, אבל בנוגע לשאר הדברים את צריכה לחשוב היטב ולהתייעץ במה זה בא לידי ביטוי, יתכן וזו בעיה שתקשה עליו להתמודד גם במסגרת ביתית חלילה, או בעבודה, זו לא שאלה פשוטה, זה מצריך בדיקה לעומק לפני שמשמיכים.

בהצלחה רבה ובשורות טובות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל