שלום רב,
קבלנו מייל המציע קניית הקרנת סרט חרדי לבנות בהורדה למחשב הביתי.
בכותרת המייל ובגוף המייל היה כתוב כי מדובר בשני חלקי הסרט 1 ו-2
והמייל עצמו נכתב כביכול מבימאית הסרט בעצמה.
המייל מפנה לקישור לרכישת הסרט ותשלום.
לפני ביצוע התשלום חתמנו על תנאי הסכם ובין היתר גם על כך שאין אפשרות לבטל את העיסקה.
לאחר המתנה קצרה הגיעו למייל שלנו הוראות כיצד להפעיל את הקובץ שנשלח ונוכחנו לגלות כי מדובר רק בסרט אחד (הראשון מבין השניים), בו כבר צפינו בעבר.
השבנו מייל לשולח הסרט (שמסתבר כי זו הבימאית עצמה), כי חלה טעות וכל כוונתנו ברכישת הסרטים הייתה כדי לראות את השני מביניהם ולכן אנו מעוניינים לבטל את הרכישה (מדובר בכמה דקות לאחר שהסרטון נשלח כך שגם לה היה ברור כי לא צפינו בקובץ שנשלח כלל).
אך כאן הבימאית התנגדה בטענה ש:
1. היא כבר שילמה לחברה ששולחת את הקובץ ברגע שביצענו רכישה, ולכן אינה יכולה להחזיר לנו את הכסף, ומסיבה זו חתמנו בתנאים שאין אפשרות לבטל העיסקה.
2. לטענתה, המייל שנשלח אלינו אינו כשור אליה למרות שנשלח בשמה ומפנה לאתר שלה ואין לה כל אחריות על כך.
הטענה שלנו היא:
1. שאמנם חתמנו כי אין אפשרות לבטל את העיסקה, אך העיסקה (לפי המייל המפנה לאתר) – הייתה 2 סרטים ועל כך חתמנו ולא על דעת שנקבל סרט אחד בלבד שראינו כבר.
2. גם אם ה"מוכרת" שלמה כבר סכום מסויים לחברה ששולחת את הקבצים, מן הסתם אנו שילמנו יותר (כי הרי בודאי יש לה רווחים מן העיסקה), ולפחות את הסכום הזה מן הראוי שתחזיר לנו כי מדובר במקח טעות.
3. אנו תוהים האם אין ל"מוכרת" כל אחריות על המייל שנשלח בשמה ומפנה לאתר שלה ובו צויין כי המכירה היא 2 הסרטים (לטענתה זה לא מייל שנשלח ממנה ואין לה כל קשר לכך).
תודה ובשורות טובות!