לתרומות לחץ כאן

עצה טובה קמ"ל

שאלה:

הסתבכתי בצורה מסויימת שא' מהתוצאות שלו זה שיש עלי רישום שלילי. כשבקשתי לבטל את הרישום הם קבעו לי דיון בבמ"ש ולצורך כך גם הביאו תורגמן יהודי על חשבונם. התקיימו כבר שני דיונים ועומד להתקיים דיון שלישי ואחרון (נקבע לתאריך לאחר חג הפסח אך אני מאמין שזה ידחה בהתאם למצב) אך ככל שאני רואה כיצד הדברים מתנהלים ולאן הם חותרים, הרי שאני – האזרח הקטן – עומד חסר-אונים מולם ואין לי שום סיכוי שבקשתי תתקבל. יש אדם א' שיכול להגיש תצהיר לטובתי אלא שהוא לא רואה בזה תועלת ולא רואה בעיה גדולה עם הרישום. ובנקודה השניה הוא אכן צודק. זה רק אי-נעימות ומגבלות מסויימת אך לא מעבר לכך. כעת עומדים בפני שלושה אופציות.

א) אני יכול פשוט להופיע ולשמוע שהם דוחים את הבקשה אך בשביל זה אצטרך לעזוב את העבודה באמצע היום וליסוע לבימ"ש (זה בהחלט יתאפשר לי כשההוצאה היחידה תהיה הדלק. לא יהיה הורדה מהמשכורת בעקבות הכמה שעות העדרות הללו) ולהתבזות שם.

ב ) פשוט להתעלם ולא להופיע ואז הפס"ד ינתן שלא בנוכחותי ללא הבזיון וללא הנסיעה העקרית לשם.

ג) להודיע להם מראש שאני מושך את הבקשה אך אז אותו מתרגם לא יקבל את שלו מבימ"ש.

שאלתי היא מה מתוך שלושת האופציות עדיפה? (לדעתי העניה האופציה השניה. כך גם אני לא אטרח להופיע שם לחינם ולא אתבזה וגם הם מצדם יאלצו לשלם למתורגמן על הזמן שבזבז שם אך רציתי לדעת דעת-תורה בנידון)

יישר כח

תשובה:

אני כן הייתי לוקח תצהיר מאותו אדם, אף שלדעתו אין בזה תועלת, מרבה בתפילות להשי"ת והולך לבית משפט למצות את האפשרות. בזיונות זה שטויות, ממי וממה… תלך וה' יהיה בעזרך.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. ביזיונות זה אכן שטויות. בפרט במקום הזה שרגע אחרי שאני עוזב אני לא מכיר אותם והם לא מכירים אותי ושכחנו מהאי-נעימות הזמנית. דא עקא שבקשתי מס' פעמים מאותו אדם והוא סרב. אין לי שום דרך ללחוץ עליו. מעמדו כלפי הינו כעין תלמיד לרבו ואם הוא החליט שלדעתו זה לא עוזר ודנתי איתו כבר בנושא וניתחנו זאת אין לי מעבר לכך מה לעשות בנידון. כך שנשארו רק האפשרויות דלעיל.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל