לתרומות לחץ כאן

קשר בגיל צעיר למטרת חתונה

שאלה:

שלום אני בן 16 יש לי חברה בת גילי ואנחנו מתכוונים להיתחתן בגיל יותר מאוחר..עד לפני תקופה לא היינו שומרים נגיעה ועכשיו אנחנו שומרים נגיעה וכו….עכשיו היא חוששת מזה שהמשיח יבוא וכולם ימותו ושהיא לא צדיקה אז היא רוצה להיתחזק ושנעשה הפסקה בקשר ושגם אני יתחזק ואני יילך ללמוד בישיבה חרדית וכו… עכשיו חשבנו ביחד אם נעשה הפסקה של הקשר ונחזור בגיל 18 וניתחתן…האם יש לנהוג ככה או שאפשר להישאר בקשר רק להתכתבויות ואז בגיל 18 לחזור להיפגש וכו..או שיש להיפרד לגמרי ולחזור בגיל יותר מאוחר..בהתחלה עשינו שרק מדברים אבל המשפחה שלה מורידים אותה מזה הם אומרים לה שזה לא יצליח וכו היית שמח לשמוע את דעת הרב ואת עצתו וברכתו תודה…

תשובה:

שלום וברכה שמחתי לראות את שאלתך היפה! אתם גיבורים וזה נפלא! אין ספק שאתם צודקים שהקשר ביניכם בגיל כזה הוא אסור בתכלית ועלול להביא למכשולים חמורים שאחרי זה מצטערים ומתחרטים עליהם כל החיים. עשו כמו שהחלטתם, תתחזקו, תלכו למסגרות תומכות ותתקרבו יותר לה', ובינתיים לא כדאי לשמור את הקשר, כי זה יוצר קושי הרבה יותר גדול, הרבה יותר קל לנתק כרגע ואז הקושי מתעמעם, ולא להתכתב ובודאי לא לדבר שאז זה כל הזמן גורם שרוצים עוד… אין ספק שהמעשה הזה יביא לכם רק טוב, חיים טובים מאושרים ובריאים. ברכה והצלחה בכל.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. אבל יותר קשה לנו להיפרד כרגע אנחנו כמעט חצי שנה ביחד זה קשה לנו……ואם ניפרד עכשיו ונחזור בגיל יותר מאוחר זה אפשרי?

  2. הקושי עכשיו הוא זמני, להשאר יחד ולהשמר להשאר בכתיבה, הרבה יותר קשה לאורך זמן, הדבר הנכון והבריא הוא להפרד עכשיו, ובודאי תוכלו לחזור בהגיע הזמן בעז"ה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל