לתרומות לחץ כאן

הקורונה – פעמי משיח?

שאלה:

שלום לכולם!

לפני שאתם מתחילים לקרוא את המכתב הזה, אני מבקש מכם לקרוא אותו לאט, בעיון, בתשומת לב ובעיקר עם ראש פתוח

בספר "אבקת רוכל" הנכתב ע"י רבינו, מכיר בתקופת הראשונים שהחלה לפני כ-1000 שנה והסתיימה לפני כ-500 שנה, כתובים סודות גדולים מדברי הקבלה.

בין היתר (בדף ב', עמ' ב) הוא מביא מספר אותות קודם ביאת המשיח.

(אני יודע שהמושג "משיח" נראה עבורכם כמרתיע, זר ולא-מובן. על רגל אחת מדובר במלך בשר ודם, מנהיג העם היהודי שהוא צאצא של דוד המלך, שיקבל נשמה גבוהה ומיוחדת משאר היהודים והוא יהיה שליח ה' לגאול אותנו בגאולה האחרונה).

אני מעתיק חלק מהאותות שרלוונטיים כבר עכשיו:

1. תהיה תקופה שבה לא יהיה שלטון בארץ – "כי ימים רבים ישבו ישראל אין מלך ואין שר".

3.+2. דלתות שחקים נסגרים: נראה שהכוונה לטיסות שהופסקו….?; שערי כלכלה נסגרים: אנו חיים בתקופה של יוקר מחייה אבל מעבר לכך בתקופה הזו רוב העסקים פשוט נעצרו ועמן המשכורות… "וננעלים דלתי שחקים ונסגרים שערי פרנסה וכלכלה".

4. ויש עוד אות שאני לא בטוח אם מדובר במגפה הנוכחית או במגפה אחרת שעתידה להגיע: "ורבים חלאים רעים ודבר ומגפה, וממיתים מאומות העולם אלף אלפים בכל יום".

אגב, הצורה המולקולרית של נגיף הקורונה מזכירה בצורתה כתר, ולכן נקרא שמו על שם צורה זו, crown.

במקרה? או שלא. אולי בא להזכיר לנו את מלכות ה' בעולם?

שמעתי גם על רמז נוסף: אם כותבים קורונה בלי ו' אלא עם חולם… (קורנה או קרונה) אז בגימטריא זה יוצא שווה לגימטריה של = "משיח בא".

תראו, אני לא יודע מתי משיח מגיע, אבל ללא ספק משהו קורה. לא מצליחים להקים ממשלה, כל העולם משותק. משהו קורה. וללא ספק יש פה קריאת השכמה לכל אחד ואחת מהעם היהודי.

אני יודע שאתם חושבים: "טוב, זאת דעתך! אתה מקשר כל אירוע שמתרחש לנסיבות דתיות ורוחניות, אבל אין שום הוכחה לספקולציות שאתה מעלה כאן".

אתם בטח ממשיכים ואומרים לעצמכם: "אין טעם במכתב הנחמד הזה שלו, כי הוא מנסה עכשיו שנתקרב לעולם התורה ו…. זה לא בשבילי. אז תודה אבל לא-תודה".

בשלב הזה, ארצה רק להעלות עבורכם נקודה למחשבה: אציין אותה נקודה למחשבה שפתחה את לבו של הרב יוסי מזרחי בצעירותו אל עולם התורה.

הרב יוסי מזרחי חזר בתשובה באזור גיל 26. היה לו בן-דוד דתי, ובאחד הדיונים הוא אמר לו כך: או שאני (הדתי) צודק, או שאתה (החילוני) צודק.

אם אתה (החילוני) צודק, ואין עולם הבא ואין דין ואין דיין וכל אחד יכול לעשות מה שבא לו, אז כשנמות אף אחד מאיתנו לא יפסיד: אתה תהיה אפר ואני אהיה אפר.

א-ב-ל, אם אני צודק והתורה היא אמת, אז אני הרווחתי חיי נצח ואתה הפסדת את עולמך הנצחי!

*לא שווה לך לבדוק מהי האמת?!*

*ניתן להוכיח שהתורה ניתנה על ידי בורא העולם.*
יש בתורה הרבה נבואות שהתגשמו שאף אדם לא יכל לדמיין שיתרחשו אפילו

נבואת המהפכה הטכנולוגית בזוהר:
*בזוהר כתוב כבר מלפני 2000 שנה שבשנת 5600 יפתחו שערי החכמה בעולם (התפתחות טכנולוגית)

"ובשש מאות שנה לאלף השישי (5600 שנה לבריאת העולם, היינו במאה התשע-עשרה , בשנת 1840). ייפתחו שערי החכמה למעלה. ומעייני החכמה למטה. ויכין עצמו העולם להיכנס באלף השביעי. כאדם המכין עצמו ביום השישי אחרי הצהרים להכנסת השבת, כן גם בזה. וסימנך: "בשנת שש מאות שנה לחיי נח וגו', נבקעו כל מעיינות תהום רבה".
וכך כתוב בויקיפדיה על המהפכה הטכנולוגית במאה ה19 :

המהפכה התעשייתית השנייה הוא כינוי לתקופה שתחילתה במאה ה-19 בין 1840–1860 וסיומה במאה ה-20 בתחילת מלחמת העולם הראשונה.
ידועה גם כ"מהפכה הטכנולוגית" עקב ההתפתחות של טכנולוגיות רבות בזמנה, כגון: החשמל, הרכב הפרטי, ייצור הפלדה, הטלגרף, רדיו, טלפון, הנורה החשמלית, שיטת פס הייצור, מנוע הבעירה הפנימי, דשנים כימים, כרטיסי הניקוב, וכלי התעופה הראשונים ששימשו בפועל לצורכי תחבורה.

וכך אומרים אנשים מדע על המאה ה19 :
"המאה התשע עשרה השיגה התקדמות גדולה יותר מזו של כל המאות הקודמות בידיעות הטבע ובהבנת מהותו; היא פתרה חידות עולם חשובות רבות שנחשבו בראשיתה כבלתי נתונות לפתרון; היא הסירה את הלוט, במדע ובהכרה, מתחומים חדשים אשר האדם לא חלם על קיומם לפני מאה שנה" (פרופסור צ'רניבסקי בספרו "בין דת למדע" עמוד 248).

הנבואה על החזרה של עם ישראל לארצו ,
ואף התאריך לכך , מובא בכתבי חז"ל , רבי עקיבא יוסף שלזינגר , על פי מקורות התורה שבכתב שבעל פה כמובן , כותב בספרו , "ברית עולם" שכשיהיו בארץ 600,000 יהודים , הגוים יתנו לנו את הזכות לשלוט בה , ואכן כשהוחלט באו"ם על תוכנית החלוקה , היו בארץ 600,000 , יהודים ואף מעט יותר , וכידוע , שדברים אלו נכתבו היו בארץ פחות מ40,000 יהודים , האם זה מקרה ? לא נראה לי..

עוד דוגמא , היא נצחיותו של העם היהודי שהובטחה בפסוקים רבים, והבטחה זו היא בבד בבד עם ההבטחה שיהיו בגלות: "וְאַף גַּם זֹאת בִּהְיוֹתָם בְּאֶרֶץ אֹיְבֵיהֶם לֹא מְאַסְתִּים וְלֹא גְעַלְתִּים לְכַלֹּתָם לְהָפֵר בְּרִיתִי אִתָּם כִּי אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם"

הפילוסוף הרוסי נקולאי ברדייב בספרו "משמעותה של ההיסטוריה"‏ כותב:

"לפי הקריטריון המטריאליסטי, צריכה היתה אומה זו לעבור מזמן מן העולם. קיומה היא תופעה מיסתורית ומופלאה, המעידה, כי חיי אומה זו מתנהלים בכוח גזירה קדומה".

ההיסטוריון הבריטי (הנודע על יחסו השלילי לעם היהודי) פרופסור ארנולד טוינבי, בספרו "חקר ההיסטוריה" סוקר עלייתן ומפלתן של 21 תרבויות קודמות, וכך כותב על היהודים:

"שמירת הזהות הלאומית מצד אומה ללא עצמאות מדינית, ללא שפה מדוברת אחידה, אומה שאינה מרוכזת אלא מפוזרת על כל קצוות תבל, ולמול רדיפות נוראות רצופות, זוהי תופעה כה לא רציונלית שלמולה ניצב כל היסטוריון פעור פה."

יש לציין גם, שקיימת גם נבואה שעם ישראל יהיו מועטים (דבר שמגדיל את הפרדוקס על נצחיותה של האומה היהודית):

"וְהֵפִיץ יְהוָה אֶתְכֶם בָּעַמִּים וְנִשְׁאַרְתֶּם מְתֵי מִסְפָּר בַּגּוֹיִם אֲשֶׁר יְנַהֵג יְהוָה אֶתְכֶם שָׁמָּה" (דברים ד, כז), ובהמשך: "וְנִשְׁאַרְתֶּם בִּמְתֵי מְעָט תַּחַת אֲשֶׁר הֱיִיתֶם כְּכוֹכְבֵי הַשָּׁמַיִם לָרֹב כִּי לֹא שָׁמַעְתָּ בְּקוֹל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ"

גם זה "צירוף מקרים" ?

Www.din.org.il

Www.direct.yeshiva

תשובה:

תודה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל