לתרומות לחץ כאן

ביאת משיח וגלגולי נשמות

אחרי ביאת משיח יש עדיין גלגולי נשמות?כלומר אם המשיח לדוגמא יבוא בשנה הקרובה וימלוך פה למשך 200 שנה אז האם הדור הנוכחי לאחר מותו- יתגלגל שוב ויראה את סוף כהונתו של מלך המשיח?

תשובה:

שלום וברכה

כשהמשיח יבוא כל עם ישראל יבואו לתיקון השלם הנדרש מהם וממילא לא יזדקקו לגלגול נוסף הרעיון של הגלגול הוא לתקן דברים שלא השלים האדם בגלגול הנוכחי..

מעבר למשיח והגלגול נשמות, חשוב לי לשמוע מה איתך, ומה התקדם בקשר לכל הנושא שדיברנו עליו. אשמח לשמוע ממך בשורות טובות.

שנדע רק טוב.

הצטרף לדיון

14 תגובות

  1. לא הבנתי אבל מה יקרה בזמן ביאת משיח עם אלה שכרגע יש להם בעיות שונות(זוגיות, בריאות, פרנסה) .מה שהבנתי מהתשובה שבזמן ביאת משיח עם ישראל יגיעו לתיקון המיוחל(של מצוות התורה?).

  2. כל הבעיות יפתרו גם ברוחניות וגם בגשמיות, ויהיו חיים של שלווה ונחת לכולם, איש תחת גפנו ותחת תאנתו. שנזכה במהרה.

  3. מתוך תורת משה על הגדה של פסח:
    (קהלת י"ב א') וזכור את בוראך וגו' עד אשר לא יבואו ימי הרעה והגיעו שנים אשר תאמר אין לי בהם חפץ, ודרשו חז"ל (שבת קנ"א ע"ב) היינו ימות המשיח שאין בהם לא זכות ולא חובה, ופי' רמב"ן (דברים ל' ו') שאין בהם חפץ ורצון ובחירה, כי כולם מעצמם ומאליהם יעבדו את ה'.

  4. ציטטתי לך מדברי האלשיך הקדוש שאכן לא יהיה יצר הרע ולכן לא תהיה בחירה ולכן הם ימים שכביכול אין בהם חפץ, כלומר לא ינתן שכר על המצוות, זה פשוט כבר יהיה החיים האידיאליים ללא נושא הבחירה.

  5. כלומר עד ביאת משיח -בנאדם יקבל שכר בעולם הבא על המצוות שהוא עשה לפני ההגעה של המשיח?ולאחר פטירתו הוא ישפט בעולם הבא על הדברים שהוא עשה לפני ביאת משיח?

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל