לתרומות מתנות לאביונים לחץ כאן

חיזוק ותיקון

שאלה:

שלום לרבנים השאלה לי היא לגבי חיזוק אני פשוט חייב עצה בבקשה אני בן 34 כרגע חי עם בחורה ישראלית אך לא יהודייה אני חיי איתה 7 שנים יש לנו שלושה ילדים והיא כרגע בתהליך גיור אני ב3 שנים האחרונות מאוד מתחזק זה אומר שאני לומד רוב שעות היום חשוב לי לציין שאנחנו שומרים נגיע אחד מהשני עד שנתחתן כדת משה, השאיפה שלי זה לגדול כמה שיותר בתורה לקחתי את העניין ברצינות עזבתי הכל והתחלתי ללמוד.. הרב אני כל כך משתדל לעמוד בנסיון הזה הרב לא יכול לתאר כמה זה קשה לי יש ימים שאני פשוט לא יכול להתפלל או ללמוד כי עוברות לי מחשבות לא צנועות אז אני נכשל בברית לא איתה לבד ואני ממש נלחם בדמעות עם היצר והוא לאצנותן לי מנוח ושאני נכשל אני מרגיש ירידה בדרגה הרוחנית כי לאחר מעשה אני נשבר בדמעות לשם יתברך שיעזור לי ואני פשוט כאוב על כל פעם שאני נופל בברית עזבתי הכל ומה שנשאר לי זה התורה המצווה והאמונה בשם ושאני פוגם אני מרגיש שהחרבתי את מה שאני רוצה לבנות… אבל הרב אני בנסיון כל כך קשה לגור עם בחורה לשמור נגיעה אני חרדי היא חילונית הבית שלנו מחולק אני פשוט שבור הרב בבקשה אני צריך לדעת מה לעשות איך לתקן במיוחד עכשיו שאלה ימי השובבים ובמיוחד שאני מבטיח לשם כל פעם שלא אפול ואני נופל שוב אני לא רוצה להרגיש רחוק מהשם זה שובר אותי שאני מצער אותו אבל אני פשוט לא יודע איך להפסיק לפגום בברים ולחכות שהיא תתגייר ונתחתן ב"ה אני עובר בדרך הרבה נסיונות גם בשלום בית גם בברית גם בשמירה על עצמי בבקשה הרב יגיד לי מה לעשות ואיך לתקן הכל….

תשובה:

קראתי את שאלתך, באמת מרגש לראות כל מה שאתה עובר, אבל מה שהכי חשוב זה לראות שהיא מתגיירת באופן כשר, עם כוונה לשמור מצוות ולחיות כמו יהודיה, אין מצב להתגייר על דעת להיות חילוניה, הגיור במקרה כזה אינו תופס וחבל על כל המאמץ!

המשך להחזיק חזק לא ליפול, ולהוסיף עוד להתחזק בתורה הקודשה.

בהצלחה

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. מחילה הרב לא ענה לי על השאלה זאת לא הייתה השאלה השאלה הייתה בעניין תיקון הברית ואיך אני יכול לדעת שהשם מוחל לי על מה שפגמתי ואיזה תיקון אני צריך לעשות בימים הללו של השובבים..?

  2. כשאדם משתדל מאוד ומנסה להתגבר ולשמור על עצמו ה' רואה מוחל וסולח, אבל יש לזכור שאסור לכם להתייחד יחד, ובודאי לא לקיים יחסים, ויש לבדוק היטב שהליך הגיור יעשה בקפדנות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל