לתרומות לחץ כאן

מספר של שוכרים שמשתמשים בשען מים אחד

שאלה:

שלום וברכה! אני גר בקומה של יחידות דיור בקומת קרקע ואני צריך לשלם את חשבון המים ולהתחלק בזה יחד עם כל השכנים שוה בשוה אבל מה אעשה ובקומה שלנו גר אב לשלשה ילדים גדולים העורכים אמבטיות ללא הרף וחשבון המים מגיע לסכומים אסטרונומיים שאין לי אפשרות לעמוד בהם שאלתי היא האם עלי לשלם בכל זאת דבר זה? והאם אני יכול לכפות עליהם להתקין שעון ביחד שיתעד את החשבון יצויין שבחוזה נאמר מפורשות שזה מתחלק שוה בשוה אבל מה אעשה שלא היינו מודעים לכמות הילדים שיש להם ואילו ידענו מעולם לא היינו מסכימים לסכומים גדולים כאלו ועוד שהחוזה נתחם במהירות גדולה באמצע הרחוב יומיים לפני החתונה ולשני ההורים משני הצדדים לא היה הרבה זמן לחשוב מה המשמעות של הסעיפים בחוזה שאלתי היא האם יש משמעות מיוחדת לחוזה שכזה עוד רציתי לברר האם אוכל לכפות על אותו שכן או לחילופין בבעל הדירה שישתתף עמי בהוצאות התקנת השעון או לא תודה רבה והרבה הצלחה; מיכאל

תשובה:

שלום וברכה,

החוזה שנחתם מחייב על כל סעיפיו. לכן אין אפשרות לחייב את בעה"ב לחבר מונה פרטי לכל דירה. וכן אין אפשרות לחייב את שכן חחבר מונה פרטי כיון שהסכמת לשלם בשותפות.

אם אתה רוצה להתנתק מתשלום מרובה ולא לשלם על המים של השכנים, עליך לחבר מונה פרטי בעצמך ועל חשבונך. וכדאי שתייעץ אם בעל הבית האם מוכן להשתתף, כיון שזה יעזור לו לשורים הבאים.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל