לתרומות לחץ כאן

חדר כושר מעורב

שאלה:

שלום לכבוד הרב אני ממש מתוסכלת כבר זמן שאני מחפשת חדר כושר נורמלי לנשים אני רוצה אימוני כוח ומשקולות, לא סובלת את שאר השטויות ובחדרי כושר לבנות יש רק זומבה ויוגה ומשקולות של 2 קילו וזה בדיחה, אני כמובן התחלתי להתאמן בבית, הבעיה היא שחשוב ללמוד טוב את הטכניקות של התרגילים וזה קשה לבד, ולכן אני שואלת אולי אני יכולה ללכת לחדר כושר מעורב (כמובן בלבוש צנוע) רק לתקופה מסוימת כדי שהמאמן שם יבנה לי תוכנית וילמד אותי את התרגילים ואחר כך אני אוכל להתאמן בבית?

תשובה:

חלילה וחס! זו פריצות של ממש ויש להתרחק מכזה דבר לגמרי. ובכלל אינני מבין מדוע את סבורה שאשה צריכה לפתח שרירים כמו גבר.. עשי תרגילים שמתאימים לנשים ושמרי על עדינותך.

שבת שלום.

הצטרף לדיון

13 תגובות

  1. אז למה אני רואה שלגברים כן מתירים לפעמים ללכת למעורב בשעת הדחק, מה השוני?
    וחוץ מזה הרב תודה על המענה, אבל בבקשה בלי דעות אישיות מה נשים צריכות או לא צריכות.
    (מעבר לזה שגם נשים שמרימות משקולות זה תורם לבריאות מאד ולצפיפות העצם, והן לא מפתחות שרירים כמו גברים זה סתם מיתוס, מי שיש לה שרירם כאלו לוקחת סטרואידים זה לא טבעי, כי לאישה בקושי יש טסטוסטרון בגוף)

  2. אה ועוד שאלה בבקשה
    מה הרע במיעוטו (שים לב כבוד הרב אני לא שואלת מה מותר, אלא מה פחות גרוע)
    1 חדר כושר מעורב
    2 מאמן כושר אישי
    ההבדל הוא שמצד אחד במכון כושר יש הרבה גברים שרואים ומאמן זה רק אדם אחד ואלוי נחשב טרוד במלאכתו? מצד שני מאמן אישי אולי זה מצב שיוצר יותר קרבה? וכאן ההתלבטות שלי
    תודה

  3. כפי שאמרת שני האופנים אסורים בתכלית, אבל ברור שמאמן אישי זה פריצות חמורה הרבה יותר, אבל לא הבנתי מה זה משנה, את כביכול שואלת איזה רעל פחות נורא לשתות, מה שממית מיד או אחרי חמש דקות… מה שאסור אסור.

  4. ולהוסיף על התגובה הקודמת – אני מאמין שאפשר למצוא באתר "יוטיוב" הדרכה מתאימה לנשים כיצד להתאמן, ואין צורך בכלל בחדר כושר או במאמנת כושר.

  5. לישראל מאיר אכן חדרי כושר לבנות יש רק שאין בהן משקולות (וגם מאמנת אישית שמבינה היטב בתחום קשה למצוא) כנ"ל לגבי סרטונים ביוטיוב זה עוזר קצת אך כשרוצים להתקדם ולהרים כבד, חשוב לשמור על טכניקה נכונה כדי למנוע פציעות וחוששני שלימוד רק דרך היוטיוב אינו מספיק

    ולרבני בית הוראה, הגזמתם מי שיש לו יוטיוב הוא לא יהודי?! הבית שלו אינו יהודי?!
    לדעתי אפשר לומר שמי שמתגאה ועולב באחר (מתגאים בצידקותם ופוסלים אחרים) אולי הוא בעצמו לא יהודי?

  6. לא אמרתי שמי שיש לו אינו יהודי, גם אדם חילוני לגמרי הוא יהודי, אלא שהדת היהודית אין דעתה נוחה מהחזקת אינטרנט שאינו מסונן כהלכה, אינני גאה ואינני פוסל, גם אינני צדיק, אבל לעולם גם לא אתבייש להודיע מה רצון התורה!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל