לתרומות מתנות לאביונים לחץ כאן

נולד לי ילד תסמונת דאון – עונש או שליחות?

שאלה:

שלום. יש לי שאלה לא פשוטה. לפני חודשיים נולד לי ילד עם תסמונת דאון. קשה לי מאוד עם זה ואני לא משלימה עם זה הקושי גובר כי אני מורה בחינוך מיוחד ואני יודעת מה ההשלכות. עולה המחשבה שאולי זה קרה לי כי בשנה שעברה שהייתה השנה הכי קשה בקריירה שלי עם כיתה מאוד מאתגרת ותלמידה אחת שהייתה מאוד מאוד קשה ולא עמדתי בנסיון הזה קיטרתי התלוננתי ועשיתי למערכת ולהורים ולמנהלת חיים קצת קשים לא התנהגתי כפי שתמיד הייתי מתנהגת בחמלה הכלה ורחמים הייתי נוקשה . ואילי גם ציערתי את ההורים של הילדה הזו אני שואלת אולי זה קרה לי בגלל זה? מידה כנגד מידה בגלל התנהגותי בשנה זו. אני פשוט אוכלת את הלב כי זה באמת לא אני אני לא כזאת… זה פשוט מסתכל וכואב לי לחשוב על זה. בבקשה תגיד לי את האמת גם אם היא קשה. תודה

תשובה:

שלום וברכה

הצטערתי לקרוא את הקושי שאת עוברת, אבל נראה לי שאת מפרשת אותו הפוך לגמרי!

ילדים מיוחדים ניתנים לאנשים מיוחדים!

בורא העולם רואה את היכולות שלך את המסירות שלך העצומה למען הילדים האלו, והוא ראה בך את המתאימה לשמור על הפקדון היקר של הנפש הזכה והטהורה הזו! הרי את מבינה שהקב"ה לא יפקיר את הילד הזה ביד מי שאינ יכול לתת לו כל מה שהוא צריך.

דוקא בגלל שמעשייך ויכולותייך רצויים ואהובים קיבלת את הנסיון שהוא לא קל, אבל שכרו הרבה מאוד.

ה' יעזור שתצליחו ובעזרת ה' תראו ממנו ומכל שאר הילדים רק נחת ושמחה כל הימים.

אני מניח שאת יודעת כי את בתחום, אבל רבים מאוד מילדי התסמונת דאון הם מקור לשמחה רבה בבית, יש להם חום טבעי והם אהובים מאוד על כולם.

בעזרת ה' תדעו רק טוב.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל