לתרומות מתנות לאביונים לחץ כאן

הוסיפו לעובד שכר והמנהל מערער שהייתה טעות

שאלה:

שלום אשתי אשתי עובדת כמורה ב"ה לפני שנתיים היא ילדה והסתפקה האם לחזור לעבודה אך המנהלת שהיה חסר לה מורה ביקשה מאשתי לחזור (לא בתור חיוב אלא בתור הצעה) אך אשתי הסבירה לה שהשכר נמוך ורק אם היא תעלה לה את השכר(לדוגמא מ1500 ל2000) היא מוכנה לחזור לעבוד המנהלת אמרה לאשתי שתגיד למנהל חשבונות שצריך לשלם לה 2000. השנה המנהלת הוסיפה לה 6 שעות עבודה אך להפתעתה של אשתי לא העלו לה את שכרה כאשר היא פנתה למנהלת היא טענה שבעצם היא לא האחרית אלא יש בוס מעליה שלא הסכים להעלאת השכר והוא לא ידע מזה ומה ששילמו במשך שנה 2000 זוהי טעות של המ"ח שהוסיף בשכרה! ולכן לא מגיעה לה תוספת על ה6 שעות אך אשתי טוענת שהיות והיא שילמה לה במשך שנה שלימה 2000 אי אפשר להמציא שהבוס לא ידע והייתה טעות עם המ"ח ובפרט שכאשר התחילה השנה הם לא הודיעו לה על השינוי ורק בסוף החודש הם התחילו עם הטענות שלהם רצינו בבקשה לדעת הדין עם מי?

תשובה:

שלום וברכה,

משכורת ששולמה במשך שנה בהוראת המנהלת ובניהולה של המנהלת חשבונות, לא נאמנים לומר שהייתה טעות, וכן אינם נאמנים לערער ולטעון שהמנהל הראשי לא נתן הסכמה. משכורות שהועברו בהוראתם של הממונים לכך, לא יכול המנהל לטעון טענות ולבטל את סמכותם.

ולכן, כדי לבטל את התוספת שמערערים, יכולים לעשות כן בתחילת השנה, לפני שהתחילה המורה את שנת הלימודים, והביטול יחול אך ורק מכאן ולהבא. אם התחילה המורה לעבוד ולא הודיעו לה על ביטול, לא ניתן להפחית ממשכורתה. ואם נוספו לה שעות יש להעלות לה את המשכורת.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל