לתרומות לחץ כאן

טכנאי שטעה בזיהוי תקלה

שאלה:

שלום וברכה לכבוד הרבנים,
אני טכנאי למוצרי חשמל, ונקראתי לבוא לתקן מקרר ישן, התקלה הייתה, שכל המוצרים במקרר קפאו, לאחר בדיקה, סברתי כי הטרמוסטט מקולקל ולכן החלפתי אותו, לאחר מספר ימים הלקוח מתלונן כי עדיין לא נפתרה הבעיה.
בדקתי שוב מסתבר שהקלקר המבודד בין המקפיא למקרר ישן מאוד שבור כולו, ולכן כל הזמן יש זרימת אויר גבוהה מידי מהמקפיא למקרר, בגלל שהוא מאוד ישן, לא ניתן להשיג כזה קלקר חדש.
שאלתי האם עלי להחזיר ללקוח את כל או חלק מהסכום ששילם עבור התיקון שמסתבר שסתם החלפתי את הטרמוסטט, או שמיכיוון שבדר"כ, זה הבעיה וזה הפיתרון, אינני צריך להחזיר.
תודה רבה

תשובה:

שלום וברכה,

טכנאי שהושכר לתיקון מקרר, יכול לקחת תשלום על תיקון המקרר, ולא עבור נסיון שלא הועיל. ולכן נטל הטעות נופלת על הטכנאי ולא על הלקוח, ואין הטכנאי יכול לקחת דמים על הטעות.

בהצלחה.

 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל