לתרומות לחץ כאן

האם אפשר לעבוד כנציג בחברת סינון אתרים?

שאלה:

צהרים טובים כבוד הרב
המשרה היחידה שנראית לי די הגיונית מבחינתי, זה נציג טכני בחברת סינון אינטרנט. שאר הדברים או שאני חושש שאעשה בטעות גזל, או שזה יותר מדי שעות, או שזה יותר מדי ימים, או שזו עבודה בבית חולים שנראה לי שזה ידכא אותי, או שזה עניינים פיננסיים שלא רוצה.

פעם נראה לי ששאלתי לגבי משרה זו בעבר, לא לגבי נציג בחברת סינון שגם זה שאלתי, אלא נציג תמיכה טכנית בחברת סינון. רק לא מצאתי לגבי הנציג טכני את השאלה (למרות שזכור לי שהיתה).

החשש שלי הוא שכנציג תמיכה טכנית אז אאלץ להתחבר מהמחשב של העבודה (אם אני לא טועה זה סביר מאד), למחשב של הלקוח, כדי לבצע ללקוח פעולות במחשב שלו (בהסכמתו כמובן), ממש לשלוט על המחשב שלו עם העכבר שלי מהמחשב שלי בעבודה, ולראות את כל מה שהוא רואה כשהוא מסתכל על המסך שלו. אז בגלל שאני רואה את מה שהוא רואה במסך שלו (אלא אם הם משתמשים באיזו אופציה שחוסמת חלק מהדברים הנראים. אך לפני שנים השתמשתי בתוכנה בסגנון הזה ויכולתי לראות הכל במחשב של האדם האחר בלי חסימה)

אז אני חושש שיש במחשב של הלקוח דברים לא צנועים שאראה בטעות. אומנם מה הסיכוי שיופיעו דברים לא צנועים במחשב של מישהו עם אינטרנט מסונן, או שמבקש אינטרנט מסונן. יכול להיות, אך גם ללכת ברחוב מסוכן לנשמה.
וכתוב שזו סביבת עבודה חרדית אז אולי ענייני השמירת עיניים מתאזנים בגלל זה.

תודה רבה כבוד הרב

תשובה:

שלום וברכה

אתה יכול לעבוד בזה.

בהצלחה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. האם אני יכול לעשות כל מה שמבקשים ממני שלא ידוע לי שהוא אסור? מה אם אני חושש שאולי ואולי?
    כמו מה אם מבקשים ממני להסיר את תוכנת הסינון שלהם, שזה גם חלק מהתפקיד של נציג שירות או טכני, או לתת להם קוד ולהסביר להם איפה לשים אותו כדי שיסירו. אולי אפילו הלקוח יגיד לי משהו בסגנון שהוא לא רוצה אינטרנט מסונן, האם במקרה כזה גם מותר להסיר לו?
    תודה רבה וסליחה על "החפירה".

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל