לתרומות לחץ כאן

הזמנת אישה אבלה לחתונה

שלום כבוד הרב,
אני מתחתנת בע"ה בעוד 3 שבועות, אני באה מבית מסורתי ועושה הכל כדי שתהייה לי חתונה כשרה וטהורה, ואני נתקלת בקשיים רבים ובמריבות עם בן זוגי לגבי המוזמנים לחתונה, יש לבן זוגי חברה טובה בשנות ה 40 המאוחרות לחייה, גרושה עם ילדים, לאחרונה אביה נפטר בשיבה טובה,ז"ל , הבעיה היא שהיא אמרה לבן זוגי שיש בכוונתה להגיע לחתונה שלנו למרות שהיא באבל ותהייה עדיין בתוך ה 30 יום, היא רוצה להשתתף בחופה וללכת, לי זה עושה צער רב וחשש שטומאה תהייה בחתונתי… בן זוגי מכבד אותה ולא מוכן לומר לה לא לבוא כי אסור הדבר (אציין כי היא לא אדם דתי ורחוק מהמסורת) , אז אני במצב שבו אני חוששת ומרגישה פחד גדול ובן זוגי לא מוכן להקשיב, אני גם לא מודעת לסכנות שבדבר זה …….. אשמח לעצה
תודה רבה

תשובה:

שלום רב,

חבל לריב על דבר כזה. ראשית כפי שאת כותבת היא מתכוונת בלאו הכי להשתתף בחופה ההזמנה אינה משמעותית כל כך… בנוסף, אין איסור להזמין אדם שאסור לו להשתתף בחתונה. אף אדם זר לא יכול להשפיע רע חלילה על נישואיך.

תשקיעי בעצמך, את לפני בית בית חדש בעם ישראל, תדאגי לכך שהוא יהיה בית עם ערכים, עם ערכים יהודיים, ובעזרת ה' תקימו דור של ילדים שעושים את רצון בוראם לתפארת המשפחה!

שיהיה הרבה מזל טוב!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל