לתרומות לחץ כאן

בעל מסעדה שלא נתן להכניס תקליטן לאירוע

המקרה: ב"ה קיימנו ברית במסעדה שמקיימים שם אירועים עד 100 איש. ובאמת הגיעו 100 איש. חצי שעה לפני הברית שהתקליטן הגיע למקום כמובן עם ציוד מצומצם עצר אותו בעל האולם ואמר לו שהוא לא מכניס תקליטן לאירוע בשום פנים ואופן. ניסינו לדבר איתו ולהסביר לו שאנחנו שמים רק את השיר של הברית וקצת נעימות שינעימו לסועדים אבל הוא בשלו והוסיף אפילו מקרופון לטקס הברית הוא לא מסכים. בסוף בלית ברירה וקוצר הזמן קיימנו ברית ללא מקרופון ושירים שהתקליטן הכין בדיסק ממש ברבע שעה והשמענו אותם במערכת קטנה ולא איכותית שהיתה במקום שאת השירים שמעו רק בצד הגברים וללא איכות. שאלתי: האם בעל המקום היה צריך להודיע לנו מראש שהוא לא מסכים לתקליטן במקום? כמובן מיותר לציין שלנו זה היה ברור שהוא מסכים כמו בכל אירוע במקום אחר.

התוצאה: א. התקליטן הלך מהמקום בטענה שגם אנחנו שמענו אותה שבעל המקום לא מסכים לו אפילו להעביר שירים במערכת ושילמנו לתקליטן על הטירחה ועל הדיסק שהביא לנו.
ב. נפגענו באירוע לא איכותי וגם תלונות מצד האנשים שלא שמעו את הרב החשוב שהיה סנדק [לא היה מקרופון] וגם לא שמעו את השירים.

האם יש מקום לתביעה על תשלום התקליטן ועל האירוע שנפגם?

תודה לכבוד הרב
ובשמחות.

תשובה:

שלום רב,

אני מתנצל על האיחור במתן התשובה,

אינני מכיר את המקובל באירועים במסעדות. יש לברר כיצד נהוג במסעדות אחרות שמקיימים אירועים של 100 איש אם הן מאפשרות להביא תקליטן או לא. במקרה שרוב רובן של מסעדות כאלו מאפשרות להביא תקליטן, יש טענה כנגד בעל מסעדה זו על שלא אמר לכם מראש שאין אפשרות להביא תקליטן ומגיע לכם פיצוי על כך. אם יש חלק שלא מאפשרים, אין טענה על בעל המסעדה.

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל