לתרומות לחץ כאן

שידוך שהתבטל לפני הגמר וחזר לאחר חצי שנה

שלום רב.

אמא שלי הפגישה בחור ובחורה לפני כשבעה חודשים, לאחר מספר פגישות החליטו הבחור והבחורה לסגור שידוך והבחור התקשר לאמא שלי ואמר לה: סכמנו שמחר ההורים נפגשים ויש וורט. לאחר כמה שעות מתקשר הבחור בהלם ואומר לה: הבחורה התקשרה אלי ואמרה שהיא עדיין מתלבטת ולא רוצה לסגור.
חצי שנה לאחר מכן הבחורה מיוזמתה פנתה לחברה שלה שתפנה לבחור, באומרה שהיא רוצה לחזור ולהפגש, הבחור לא רצה לנהל את השידוך מול החברה. בדרך כל שהיא התערב בן הדוד של הבחור והוא זה שלאחר כמה פגישות סגר את השידוך.
שאלתי היא כמה מגיע לאמא שלי? האם רק שליש כדין כל הצעה בלבד? או שמא יותר, שהרי היא הפגישה אותם כמה הפעמים ועל בסיס הפגישות ההם רצתה הבחורה לשוב ולהפגש עם הבחור.
חשוב לציין שלבחורה לאורך כל הדרך היתה בעיה קשה בקבלת החלטות והיא פנתה לייעוץ על בסיס המלצתה של אמי. כמו כן, על פי הודאתה של אמה של הבחורה הבחורה נפגשה עם בחורים אחרים "כדי להשוות" כלשון אמה.
כמו כן, אמא שלי נסתה במהלך החצי שנה האמורה להעלות שוב את השידוך אך הבחור סירב.

תודה רבה לכבוד הרבנים.

בברכה,

תשובה:

שלום רב,

סליחה על האיחור במתן התשובה

מסתבר שמגיע לאמא שהציעה את השידוך מחצית מדמי השדכנות, מאחר שהיא גם שימשה כ'חצי אמצעי' בכך שהביאה את השידוך לקרוב לגמר. ומצד שני מסתבר שלא מגיע לה שליש כמציע ואמצעי שלם מאחר ועברה חצי שנה והיה צורך לפגישות נוספות לאחר תקופה זו.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל