לתרומות לחץ כאן

התייעצות

מזה 3 שנים + אני לא מדברת עם אחי. מיום שהכיר את אשתו היחסים ביננו הלכו ודעכו – יש בינינו נתק מוחלט, אפילו שהוא מגיע לבית הורי שם יוצא לנו להיפגש איננו מביא את בנו כדי שלא אראה אותו. לצערי בהתחלה מיררתי בבכי יום יום, הצער והיגון קרעו את לבי. כואב לי לראות את הצער של ההורים המבוגרים שלי ואני חושבת שאולי יבוא יום ושנינו נכה על חטא. ניסיתי הרבה פעמים לדבר איתו, לדבר על ליבו ולא נעיניתי. לא פעם התנצלתי וביקשתי סליחה באם עשיתי משהו, התחחנתי וכלום. ניסיתי שיהיה מישהו שלישי שיגשר והם לא הסכימו, כלום ממש כלום הכל שלילי ממש חרם! תמיד קבלתי את הגב מצידו וצידה.אני לא יודעת אם יש משהו שלא ניסיתי, ניסיתי הכל, אשמח אם כבוד הרב יעזור לי.אני רוצה לציין כי לפני ההיכרות עם אשתו אחי ואני היינו נפשות תאומות לא עשינו צעד בלי אחד השני, אני חושבת שאני נמצאת במין חלום שחור, בחיים לא הייתי מאמינה שלא נדבר. תודה כבוד הרב.

תשובה:

שלום וברכה.

את מתארת מצב קשה, ואולי נכון יותר להגדיר – קשה מאד!

לפי מה שאת כותבת לא חיסרת שום דרך לניסיון להגיע עם אחיך וגיסתך לשיחת הבנה והבהרה לדעת ולהבין על מה ולמה יצא הקצף, ולמרות כל ניסיונותייך אחיך וגיסתך מסרבים לשתף פעולה אפילו עם גורם שלישי בכדי להצליח להשיב את השלום ולברוח מהמחלוקת שהורסת ומכלה כל דבר טוב.

אינני איש בשורה עבורך, אך לצערי הגדול אינני רואה פתרון קרוב לבעייתך כל עוד אין שיתוף פעולה עם הצד השני, אלא אולי אם תתמידי ותמשיכי לנסות להשיב את לבם ולרכך אותו כך שתוכלי בכלל לדעת מה הם מצפים ממך.

הרבי בתפילה להצלחה, וה' הטוב ישמע לתפילותייך ויעזור לך להגיע למקום הטוב אותו את מבקשת.

בתקווה שתצליחי בקרוב.

הרב יהודה ליב אוירבך

לקביעת פגישה:

052.7643333

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל