לתרומות לחץ כאן

התקרבות ביהדות

אני מנסה להתחזק ולחזור בתשובה, שמרתי כבר שתי שבתות, אני רוצה לקרוא כל בוקר קריאת שמע ולא יודעת איך, אני ממש מתחילה מאפס ובאופן כללי אני לא יודעת מתי מתפללים ביום-יום ומה צריך לקרוא, הבנתי שיש דברים שאסור לבנות לקרוא.. אני אשמח אם תתנו לי כיוון ותעזרו לי להתחזק ולהבין יותר.

תשובה:

קודם כל, כל הכבוד על כך שאת מתחזקת, ומשתדלת לשמור את מצוות התורה. הלוואי וכל עם ישראל ילך באותו כיוון של התחזקות בשמירת התורה והמצוות. חזקי ואמצי!!

בשלב ראשון, תיגשי לחנות ספרים יהודית, ותיקני סידור תפילה ברור, כולל הנחיות. זה יעזור לך בכל התחום של התפילה, שהוא תחום מרכזי מאד בחיי האדם היהודי. התפילה היא ה"קשר הישיר" שלנו עם הקב"ה. אנחנו מדברים אתו, שופכים לפניו את נפשנו, וחיים עם נוכחות ה' בתוך חיינו.

אל תדאגי כעת לדברים שכדאי ולא כדאי לקרוא, אלא תתמקדי על רכישת ידע בתחומים "חיוניים": שבת, כשרות, תפילה. זה לא מסובך, אבל יש פרטים שצריכים לדעת. אל תדאגי ממה שאת לא יודעת; את רק מתחילה תהליך ארוך ונפלא, ותצטרכי להיאזר בסבלנות.

תיגשי לחנות ספרים, תבקשי "ספרי יסוד" בענייני יהדות והלכה (שבת, "המטבח היהודי", סידור בהיר, וכך הלאה), ותתחילי לקרוא. בנוסף, יש הרבה שיעורי תורה שכדאי לשמוע; את יכולה לבדוק מה קיים בשכונה שלך, ולהתעניין. תוכלי למצוא הרבה חומרים גם באינטרנט, באתר שלנו ובעוד אתרים.

הרבה הרבה הצלחה, וברכת שנה טובה ומתוקה!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל