לתרומות לחץ כאן

נהג אגד שהטעה את הנוסעים שמחיר כרטיס יותר זול

בס"ד

כבוד הרבנים שליט"א

בקיץ, בהלווית הגרמי"ל זצ"ל חברת אגד הוציאה אוטובוסים מיוחדים עבור הלוויה (מהר חוצבים) והיו אלה אוטובוסים עירוניים ארוכים, ובקשו כולם לקנות כרטיס הלוך-חזור כמקובל בנסיעה לב"ב (ע"ס 30 ₪) ואמר הנהג שנשלם רק 19 ₪ (מחיר נסיעה בודדת בד"כ) וזה ישמש לנסיעה הלוך-חזור. (והבנו כי זו נסיעה מיוחדת ומוריד רק בכניסה לב"ב), בנסיעה בחזור לא הסכים הנהג לקבל כרטיס זה כיון שלא מצוין עליו "הלוך-חזור" ואף לא הסכימו שנוסיף עוד 10 ₪ לשווי כרטיס הלוך ושוב. אלא הוצרכנו לקנות כרטיס חדש.

אני עדין לא שלמתי ושאלתי מה עלי לעשות.

האם נאמר שאומדנא שכיון שאין אנו מתעסקים עם מנכ"ל אגד אלא עם נהגיהם אז עליהם אנחנו סומכים ואף אם הנהג שיקר (כי לא יצא לו מהמכשיר הלוך-חזור) הרי אגד יטפלו בו, אבל אנו לא צריכים לעשות אלא כדברי הנהג שאותו הביאה החברה להתעסק עמנו.

תודה.

תשובה:

שלום רב,

אכן, כל מה שנהג של אגד מציע (בנושא הנתון בשליטתו) מחייב את אגד. ולכן זכותכם לקבל נסיעות הלוך ושוב במחיר זה.
אגב, נראה שהנהג טעה ולא שיקר ביודעין בגלל שאין לו כרטיסים, שהרי אותו מכשיר יכול להוציא כל כרטיס.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל