לתרומות לחץ כאן

יעוץ לשלום בית

שלום וברכה.
אנו זוג נשוי מזה כ4.5 שנים ולנו 3 ילדים.
הלידה האחרונה הייתה קשה לאשתי. ומתוך התשובות שקראתי פה התברר לי שמהשיחות ששוחחתי עם אשתי בכדי להשקיע בקשר-אצלה נוצר זלזול כלפיי עד כדי כך שהיא איתי מתוך רחמים והיא אינה חפצה להיות עו"ס או רווחה כל החיים שלה. מעבר לכך אשתי מציבה לעצמה מטרות וכובשת אותם והיא החליטה כי רצונה לעבוד מהבית דבר שדורש השקעה כספית ואני הוא זה שעובד כל היום ואי אפשר לממן הכל-נוצר ביננו קרע וכאשר היא הודיע לי שהיא רוצה גט זה כבר היה סגור וחתום ולא היה מה לתקן-יתירה מכך השכנים סיוע לה ביעוץ משפטי ובהפנייה למעון לנשים מוכות בכדי לסיים את הסיפור ברווח של הילדים וכלכלי-לאחר התייעצות עם רבנים ומקובלים(אמיתיים)התשובה הייתה שאין צורך להתגרש-אך אני שואל את עצמי איך אפשר לחזור לאישה שתיכננה את הבריחה שלה ושיקרה לי בפנים וקצה בחיי הנישואין הללו?? כי הבטיחו לה חיים יפים יותר בלעדיי(ואני יודע שהיא תתחרט ותרצה לחזור אחרי שהיא תגיע למטרה קרי גירושין ואת זה אני מנסה למנוע)נ"ב-אשמח אם אקבל רשות להיוועץ בכם בנושא מעבר לתשובה באתר כיוון שהשורות לא יכילו את המקרה הנ"ל.
בתודה מראש ובשורות טובות

תשובה

שלום לך.

אתה מתאר מצב לא קל בו אתה נמצא, לחזור אל האשה שבחוויה שלך כל כך פגעה בך, זה אכן לא קל, וכמעט בלתי אפשרי.

זאת עליך לדעת, כי ניסיון לחזור לחיים משותפים ללא הכנה מתאימה, נועדה מראש לכישלון, לצערנו רבים ניסו לשילמו מחיר יקר מידי.

שהרי פשוט וברור שהקשיים שהיו ביניכם לא נפתרו בכך שנפרדתם לתקופה וניהלתם מלחמות אחת בשני ואחד בשניה, אלא הבעיות רק החריפו מאז.

ולכן אם באמת ברצונכם לנסות ולבנות את החיים המשותפים בצורה תקינה ובאופן שהשכינה אכן תשרה בביתכם, עליכם להיעזר בליווי מקצועי מתאים עוד טרם חזרתכם לחיות יחד, להכין את שניכם לקראת החזרה, ללבן את הקשיים, לגעת בכעסים, ולהתחיל עבודה זוגית מתאימה, בכדי להגיע למצב בו תוכלו לחזור ולחיות יחדיו.

אם תשכילו להתכונן נכון הרי ששאלתך לא קיימת, כי כל זמן שאתה עדיין תרגיש את רמת הכעס והפגיעה שאתה חש עכשיו לא תחזרו לחיות יחד, כי הליווי המקצועי יעכב זאת עד אחרי ליבון ועיבוד של הכל.

בברכה שתשרה השכינה בביתכם במהרה

הרב יהודה ליב אוירבך
אחראי ומנהל המוקד הטלפוני של ארגון "בינת הלב"
מפקח ארצי של ארגון "מרכז החינוך"
טל. 02.6587003
נייד. 052.7643333
פקס. 02.6587006

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל