לתרומות לחץ כאן

הפסק טהרה ושבעה נקיים אחרי גרידה

שאלה:

שלום וברכה,לצערי עברתי גרידה לפני 5 ימים בעוד יומיים אני יכולה לעשות הפסק טהרה. התבקשתי לא להשתמש בשום דבר חודרני במהלך שבועיים מהגרידה רציתי בבקשה לדעת איך להתנהל מבחינת הפסק טהרה ובדיקות של שבעה נקיים תודה מראש.

תשובה:

שלום וברכה

יש לבצע הפסק טהרה ובדיקות ביום הראשון והשביעי כרגיל, ושאר הבדיקות באמצע אפשר לוותר. מומלץ לבצע עוד בדיקה באמצע כדי שאם לא תצא בדיקה נקייה ביום השביעי, ותהיה תלייה בפצע שיבדק על ידי אחות טהרה, עדיין אם כל היום השביעי אין בדיקה טובה זה יבטל את כל השבעה נקיים, אולם אם בדקת באמצע, ניתן לבדוק ביום השמיני ואם יוצא טוב לטבול [כמובן בלי אישור אחות טהרה לא מחליטים סתם שהמקום פצוע..] לחילופין ביום השביעי יש לעשות בדיקה על הבוקר שאם משהו לא מסתדר, הולכים לאחות טהרה ביום שהיא יכולה לבדוק עוד בתוך היום השביעי.

חשוב לדעת, שהריונות נפל הן חלק בלתי נפרד מהליך הפוריות, 20% מההריונות מסתיימים בהפלה מוקדמת משום שההריון אינו מתפתח כהלכה, זה לא שכול, זו אכזבה לא נעימה, אבל זה באמת חלק מההליך התקין ויש להשתדל לקחת את זה בפרופורציה המתאימה, ובעזרת ה' תזכו לזרע בר קיימא בשפע ובשמחה ולרוב נחת כל הימים.

בשורות טובות ובהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל