לתרומות לחץ כאן

אמונה ותפילות – הסגולה הבדוקה ביותר

שאלה:

שלום, אני בת 39 ממש בקרוב ומתפללת כבר 5 שנים לילדים נוספים (יש לי 2 כבר גדולים), אבל בגלל בעיה רפואית ברחם יש קושי להיקלט להריון. לאחר ייעוץ עם מספר רופאים, הומלץ לי לבצע ניתוח של כריתת הרחם כי אין צורך יותר ברחם מכיוון שכבר יש לי 2 ילדים… אני מאוד מתנגדת לכך וניסיתי שיטות טיפול טבעיות אך לצערי שום דבר לא עזר. אני מתפללת הרבה בנושא אבל המוטיבציה לא נשארת כשאני לא רואה תוצאות אחרי כל כך הרבה השקעה לאורך זמן. הזמן דוחק ואני יודעת שהוא לא לטובתי. נשארה לי שנה אחרונה להשקיע את כל כולי בתפילות שאולי יקרה נס ואצליח! איך אוכל להמשיך להיות מלאת מוטיבציה ולשמור על רוח אופטימית? האם יש תפילות מסויימות שכדאי להוסיף?

תשובה:

שלום וברכה

בנוגע לעצם הטיפול הרפואי המוצע בהחלט יש מקום להתייעץ באופן מעמיק עם רב, לשמוע את כל הפרטים ומה הסיבות מה הסיכונים והסיכויים, זה לא נושא פשוט כלל, וכיון שאינני יודע שום פרט לא אוכל להתייחס לכך כרגע.

בנוגע למה שאמרת שיש לך רק שנה, לא הבנתי מדוע, מה קורה בגיל 40? משהו שנוגע להנחיות הרפואיות? או שאת חושבת שמשהו משתנה מבחינת הפוריות, שזה כמובן לא נכון.

מה שודאי כן נכון, הוא שיש להאמין הרבה מאוד בכוח התפילות והחיזוקים במצוות, יש לנו אב רחום ודואג בשמים, הוא יודע מה טוב לנו, הוא גם מצפה לתפילותינו, לכן יש להמשיך בתפילה מתוך שמחה ואמונה שהטוב ביותר הוא אשר יהיה בכל מקרה שהוא.

שיהיה רוב נחת ושמחות תמיד.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. תודה על התגובה המהירה.
    אשמח לקבל הפניה לרב מתאים.
    כן יש לי חשש מבחינת הפוריות, כי הזמן לא לטובתי ובגיל 40 זה באמת הופך להיות מאוד קשה…
    כמובן שאמשיך בתפילות!

  2. במדע של היום גיל 40 זה עדיין בסדר גמור. ובכל מקרה דברים לא משתנים בבת אחת… תנסי לדבר עם הרב זאב ליטקה 0584483560. בהצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל