לתרומות לחץ כאן

קנאת נשים

שאלה:

שלום לרב, אני ובעלי נשואים כמעט שנה, מקיימים אורח חיים דתי. לפני כמה חודשים בחורה שיצאה עם בעלי ניסתה לסכסך בינינו והביאה אלינו הרבה ריבים הביתה. היא הציקה לבעלי עוד הרבה זמן לפני ואני כעסתי עליו שהוא לא סיפר לי על זה. מאז הסיפור אני לא מפסיקה לבכות ולחשוב על זה. מעציב אותי לדעת שבעלי היה עם עוד נשים, ומאז אני סקרנית לכל הקשרים הקודמים שהיו לו. לפעמים אפילו יש לי צורך להסתכל לו בפלאפון ולחפש דברים מן העבר, ולרוב אני גם מוצאת. בעלי חושב שיצאתי מהמצב העצוב שעבר עלי בתקופה ההיא אבל בפנים אני מתייסרת. אני אובדת עצות, מה עלי לעשות?

תשובה:

קראתי בכאב את השאלה שלך, ואני מוכרח לומר לך שאת עושה טעות נוראית!! בעלך ב"ה נאמן לך לגמרי והכל יכול להיות הכי טוב בעולם, ואת סתם מחפשת צרות! וכי מה זה משנה לך מה היה העבר שלו, הרי אני בטוח שלפי החברה בה גדלתם לקחת בחשבון שהוא היכר עוד נשים, זה אכן גועל נפש, ואין דבר יותר יפה מחיים דתיים מלאים, של הפרדה בין גברים ונשים בחיי החברה, כך כל אדם יש לו את אשתו שלו ותו לו, אבל מה לעשות שהחברה המערבית הקלוקלת עוד לא למדה מה הם חיים יפים… בחרת בחיים האלו מרצונך, אז למה עכשיו כשהכל טוב ב"ה את פתאום מפשפשת בעבר ועצובה ומתפלאת? אין זה אלא היצר הרע שרוצה להחריב לך את הבית היפה שהקמתם וחבל! הדרך שלך לחבר אליך את בעלך היא באמת לחיות חיי אהבה ושמחה שיהיה לו כיף לבוא הביתה ולהיות ביחד, ולשכוח מכל הדברים האסורים האלו מהעבר. בחרת בכותרת קנאה, במה יש לך לקנא, הרי הוא בחר בך לחיות את חייו ולא באף אחת אחרת…

בשורות טובות ושנה טובה ומבורכת.

מקורות:

 

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. תודה לרב על התשובה.
    אני בחרתי בכך אך הזמן הקצר שהכרנו לפני החתונה לא ידעתי שהוא היה עם עוד נשים (וקיים איתן יחסים…), אני עושה הכל שיהיה כיף ושמח בבית אבל בתוך תוכי אני עצובה.

  2. אין היום משמעות למה שהיה לפני החתונה, המשמעות היחידה היא לקשר שאתם בונים עכשיו, ככל שתבנו עכשיו בית יותר נעים עם יסודות יותר עמוקים, כך הקשר ביניכם יהיה עמוק יותר ונצחי, אין סיבה לעצב, הכל בסדר.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל