לתרומות לחץ כאן

נער רגיש ועדין – מציאת המקום בחברה

שאלה:

שלום הרב אני בחור ישיבה שקט וסגור נהנה מהשיעורים ומהישיבה אבל ממש קשה לי בחברה מה עלי לעשות יש לציין שבכיתה ח' שהייתי לפני שנה הייתי מדבר הרבה אבל עכשיו אני בשעור א' וקשה לי מאוד

תשובה:

שלום וברכה

התופעה שאתה מציין מאוד מצויה, כאשר מחליפים מסגרת, אותם נערים בעלי בטחון עצמי מופרז ולשון מושחזת מוצאים את מקומם מיד, ואותם נערים או נערות עדינים, לוקח להם קצת יותר זמן למצוא את החבר הקרוב שהם זקוקים לו, ואת הבטחון במקומם בחברה וכו', כך שראשית זה טבעי וכך זה הולך. תנסה למצוא מישהו בסגנון שלך, קצת יותר עדין ושקט ולהתחבר איתו, לא צריך להיות מרכז הענינים, די שיהיה לך את החברה שלך, והעיקר להתחזק בבטחון העצמי שלך, עליך לדעת שבסופו של דבר, גם אם אנשים נהנים לשמוע את הבדיחות מהאנשים המובילים כביכול, הערכה אמיתית יש למי שיש לו מידות טובות ויראת שמים והנהגה נאה, כך שבסופו של דבר מקומך טוב ואנשים אוהבים אותך והכל בסדר גמור.

הרבה לעזור לך במסגרת זו אינני יכול, אבל כן היה כדאי שתאתר לעצמך מישהו מאנשי הצוות שנראה לך שי לו אוזן שומעת ולב מרגיש, ותתייעץ איתו בלי בושה, הצוות נמצא במקום כדי לסייע ולפעול, הם ישמחו לעזור. אבל העיקר בלי לחץ, זה יבוא עם הזמן, רק קצת לכוון למטרה כאמור.

בהצלחה רבה! 

מקורות:

 

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל