לתרומות לחץ כאן

פתרון חלום

שאלה:

שלום יש לי שאלה בקשר לחלום. חלמתי שאני יושב עם סבתא שלי והיא בוכה ואני שואל אותה מה קרה עוד פעם אבא הפסיד בהימורים והיא אומרת כן הוא נכנס לחובות מחדש. בהמשך החלום חלמתי על בן דוד של אבא שבמציאות הם גרים בדירה בבניין ובחלום אני רואה שיש לו וילה עם בריכה ויש לו ילד קטן בגיל 11 משהו כזה ובמציאות הילדים שלו כבר גדולים בני 30 ומעלה. אשמח לפתרון לחלום אם בכלל יש משמעות לחלום. תודה רבה.

תשובה:

אולי זה בא לרמז לחובות רוחניים, כלומר שאין מספיק הקפדה במצוות, והדבר הזה מאוד מצער את נשמות הדורות שלפנינו, כי עיקר זכותם של ההורים לעולם הבא הוא קיום המצוות של צאצאיהם כאן בעולם הזה, לכן תעשי את לכל הפחות חיזוק גדול בעצמך בשמירת המצוות ותועילי בזה להוריך סבייך וסבתותיך ובודאי יכירו לך טובה על כך מאוד מאוד, מלבד עצם הזכות שלך עצמך להיות עוד יותר בת שלך מלך!

בהצלחה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. חלמתי שהבית שלי נשרף הצלחתי לחלץ את הילדים שלי והכלב והלכתי לשכנים להזמין מכבי אש שאמרו שיגיעו רק בעוד חצי שעה ואז השרפה נכבתה לבד והיה עשן אפור כבד בבית אשר יצא בחלונות ואז בעלי הגיע מהעבודה וישב עימי על מדרגות כניסה לבית ועודד אותי שזה לא נורא בזמן שבכיתי שאין לנו ביטוח לדברים

  2. כל החרדות מסוג זה מקורם בחדשות שאנו שומעים והמדיה שאנו חשופים אליה, שזה מעוות את שלוות הנפש, אין צורך להתייחס לחלום. חיים טובים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל