לתרומות לחץ כאן

הצבעה לכנסת

שאלה:

לכבוד הרבנים רציתי לשאול שני שאלות בענין הבחירות 1 האם זה בסדר שיש אשה דתיה במפלגה על פי ההלכה? 2 שמעתי שאומרים שכיון שהכנסת זה יש שם מינים אסור להיכנס לשם האם נכון? מה זה בידיוק מינים תודה

תשובה:

שלום וברכה

זה לא בסדר שיש אשה ברשימה, כל כבודה בת מלך פנימה, ולא ממנים אשה לשררה על הציבור, ובכלל אין זה לצניעותה של האשה שהיא משמשת בתפקיד יצוגי כל כך, ומופיעה ברשתות ובטלויזיה ורדיו ובעיתונות וכו'.

מינים הכוונה כופרים. נכון שהכנסת היא מקום שכל מהותו כפירה בתורת ישראל, כל המציאות הזו של חקיקה המנוגדת ליהדות ועקרונותיה היא חילול ה' עצום, אבל כבר הורונו גדולי הדורות לשלוח נציגים חרדים לכנסת כדי להציל כל מה שאפשר למען היהדות וקיום התורה, ואמרו שמצוה גדולה היא להצביע למפלגה חרדית.

הצבע לאחת משתי המפלגות החרדיות ותקיים בזה את המצוה לשמוע בקול דברי חכמים.

בהצלחה.

מקורות:

 

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. שלום.
    בהקשר למה שכתבתם לגבי אשה ברשימה לכנסת,האם לדעתכם נשים שמשמשות כעיתונאיות (דנה ורון מביתר עילית או סיוון רהב מאיר),זהו דבר שאינו ראוי? במבט של אדם פשוט זה נראה שהן מביאות את הזוית החרדית למקומות שלולי הן,הדברים היו מגיעים במורה מסולפת ומעווותת והיו מעוררים שנאה ופירוד?

  2. אינני אוהב לנקוב שמות, אבל זה לא ראוי. את הבאת הזוית היהודית יביאו גברים… אין בעיה לכתוב בצניעות בלי להופיע בשום מקום, אבל להתראיין ברדיו או טלויזיה וכדומה ודאי אינו צנוע.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל