לתרומות לחץ כאן

נישואים במשבר

שאלה:

שלום כבוד הרב, אני ובעלי נשואים עוד מעט שנה ולא מפסיקים לריב, הוא מאוד עקשן ואני מוצאת את עצמי עושה המון וויתורים למען הקשר ועל עצמי. הוא טוען שהוא הכי אוהב אותי בעולם, אבל ההיתנהגות שלו פוגעת לי בבריאות הפיזית והנפשית, בנוסף הוא מגביל אותי בהרבה דברים שמאוד חסרים לי כגון לבוש מסויים או מאכלים שאני מאוד אוהבת. אנחנו כמעט שלא יוצאים לבילויים זוגיים ואז מה שקורה זה שאני רוב הזמן בעיקר בבית. בגלל המצב אני בדילמות אם כדי להתחיל לעבוד על ילדים כי אני מרגישה כבר חסרת תקווה לגבי הקשר. ניסיתי לגרום לו שנלך ליעוץ זוגי כדי לתת עזרה לקשר הזה שנוכל לצלוח אותו, אבל הוא אינו מעוניין בזה כלל כי טוען שזה לא יעזור וחבל על הכסף שאין לנו כרגע. אשמח לדעה כי אני כבר מיואשת לחלוטין מהמצב,בתודה מראש.

תשובה:

שלום וברכה

לדעתי מתוך קריאת דבריך הקצרים, יש לכם סיכוי מעולה לחיים מאושרים יחד! אבל חובה ללכת ליעוץ זוגי, תעמידי לו את זה כדרישה ועובדה בלתי מתפרשת. בנועם, בחיוך בהבעת אהבה, אבל בהחלטיות בלתי מתפשרת. תאמרי לו דוקא בגלל שאת אוהבת אותו והוא חשוב לך את לא מוכנה להתפשר בענין הזה. זו הדרך היחידה שלכם לצאת מהמיצר ועוד נכונו לכם בעזרת ה' חיים נפלאים.

בשורות טובות.

הצטרף לדיון

5 תגובות

  1. הוא לא מוכן כי זה לא מוצב לא כדרישה בלתי מתפשרת, זה צריך להיות מוצב כדרישה חד משמעית וכתנאי להמשך, אבל באוירה טובה ונעימה. תסבירי לא שאת חייבת לעצור כאן, כיון שמשבר בנישואין הוא כדור שלג שאם הוא מתגלגל אי אפשר לעצור אותו וחיי הנישואין חשובים לך, אבל את לא מוכנה לוותר על כך.

  2. חלילה. הוא לא יתעקש, אני רק מסביר לך את הדרך להביא אותו לידי כך. אם את החלטית לגמרי ומתוך אהבה, לא תהיה לו ברירה הוא גם רוצה לחיות איתך…

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל