לתרומות לחץ כאן

לקוח שהזמין מקום בהסעה לים ולא הופיע

שאלה:

שלום רב הזמנתי שתי מקומות לים, בסוף ראיתי שלא מסתדר לי ללכת, התקשרתי לבטל ולא ענו, אח"כ אמרו שאני חייבת להם, מה הדין

תשובה:

שלום וברכה,

אדם שהזמין מקום בהסעה לים ולא הגיע, חייב לשלם תשלום מלא. מאחר והם הביאו את השירות ששכר הלקוח. ואם ביטל את ההזמנה – פטור הלקוח מתשלום כיון שלא היה קניין.

במקרה שהלקוח התקשר לבטל ולא ענו לו, אם ניסה פעם או פעמיים, לא נחשב לביטול מצידו – קורה שלא עונים בטלפון. אך אם הלקוח ניסה פעמים רבות ולא ענו לו, יתכן ויש בזה ביטול העסקה מצידו, והם שלא ענו נושאים באחריות ההפסד.

בהצלחה.

מקורות:

הזמין מקום הסעה לים, דינו כהזמין פועל, או כהזמין שליח שישכור פועל שאם הלה עשה את שליחותו חייבים לשלם לו. אך אם ביטל אין עליו חובת תשלומים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל